تیوپ بادی طرح چریکی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 135 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • وزن: 10.5 کیلوگرم
1,695,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ بادی طرح چریکی اینتکس یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که از استقبال فوق العاده ای روبرو شده است این محصول دارای کف توری دار میباشد که بدنه آن شامل طناب تعادل و دستگیره است و امنیت بالایی دارد

تیوپ بادی طرح چریکی اینتکس یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که از استقبال فوق العاده ای روبرو شده است . این تیوپ بادی علاوه بر ظاهر شیک خود دارای بدنه ای مقاوم . قدرتمند می باشد که از PVC طرح چرم ساخته شده و در شرایط مختلف آب و هوایی می توان از آن استفاده نمود . وزنی که این تیوپ می تواند تحمل کند تا 100 کیلوگرم میباشد . این محصول درای دو عدد دستگیره برای استفاده در مواقع جابجایی و دو جای مخصوص برای قرار دادن وسایل مورد نیاز خود می باشد . این تیوپ بادی به همراه خود طناب نجات دارد که در مواقع ضرور می توان از آن بهره برد . برای افزایش راحتی شما یک تکیه گاه نیز درنظر گرفته شده است . این تیوپ بادی به یک عدد پمپ باد مجهز می باشد که به کمک آن می توان در کمترین زمان تیوپ را آماده استفاده کردن نمود. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر و پاسخگویی سوالات خود با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

نوع
تفریحی
قطر
135 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
وزن
10.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC طرح چرم
تعداد دستگیره
2
تحمل وزن
100 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای دو جای مخصوص بطری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...