تیوپ بادی مخصوص آموزش اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، نجات غریق
  • قطر: 51 سانتی متر
  • ارتفاع: 10 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC طرح چرم
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شرکت اینتکس برای قسمت آموزش ورزش شنا یک تیوپ بادی مخصوص طراحی کرده تا مربیان بتوانند با استفاده از آن راحت تر و سریع تر به افراد آموزش دهند

شرکت اینتکس برای قسمت آموزش ورزش شنا یک تیوپ بادی مخصوص طراحی کرده تا مربیان بتوانند با استفاده از آن راحت تر و سریع تر به افراد آموزش دهند . به همین خاطر این شرکت یک تیوپ بادی با وزن 200گرم در ابعاد 51×10 سانتی متر تولید کرده تا با کمک گیری و بکارگیری این وسیله بتوان آموزش های لازم را به افراد بدهند . این تیوپ بادی متناسب با وزن و اندام افراد 3 الی 6 سال درنظر گرفته شده است و مناسب برای این سنین می باشد . رنگی که برای این محصول انتخاب شده زرد می باشد که بیشتر افراد کم و سن و سال از این رنگ استقبال می کنند و برایشان جذاب می باشد . جنس تیوپ از PVC با روکش چرم بوده تا علاوه بر دوام و استحکام بالا از تعریق افراد جلوگیری نماید و در مدت زمانی که از آن استفاده می شود حس رضایت و راحتی را به استفاده کنندگان ببخشد . از این محصول همچنین به عنوان یک وسیله تفریحی می توان بهره برد و زمینه ساز تفریح و سرگرمی کودکان شد . این محصول به همراه خود برچسب تعمییرات دارد تا به هنگام سوراخ شدگی و ترکیدگی از آن استفاده کرد و مشکل را برطرف نمود . 

نوع
تفریحی ، نجات غریق
قطر
51 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
200 گرم
تعداد دستگیره
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 3 تا 6 سال
دارای طراحی بسیار زیبا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
قابل استفاده در آب های آرام
دارای دو محفظه باد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...