تیوپ بادی مخصوص کودک طرح ماشین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
  • ارتفاع: 61 سانتی متر
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ بادی مخصوص کودک یک محصول زیبا و با کیفیت از شرکت اینتکس برای کودکان که در سال 2017 ساخته شده است . این تیوپ بادی با ظاهری شیک و طرح ماشینی برای کودکان بسیار جذاب می باشد که برای استفاده کردن آنها از این محصول برای شنا کردن و تفریحات ابی ترغیب می نماید

تیوپ بادی مخصوص کودک یک محصول زیبا و با کیفیت از شرکت اینتکس برای کودکان که در سال 2017 ساخته شده است . این تیوپ بادی با ظاهری شیک و طرح ماشینی برای کودکان بسیار جذاب می باشد که برای استفاده کردن آنها از این محصول برای شنا کردن و تفریحات ابی ترغیب می نماید و لحظات شاد و مفرحی برای کودکان به ارمغان می آورد . این وسیله با ابعاد مناسب و طراحی استاندارد خود قایلیت بالایی در حفظ تعادل دارد و برای استفاده در استخرها و آب های آرام بسیار مناسب می باشد . جنس بدنه از وینیل طرح چرم ساخته شده که در برابر هرگونه فشاری استحکام بالایی دارد و از عمر بالایی برخوردارست . شما والدین عزیز می توانید با استفاده از این محصول کودکان خود را به تفریحات آبی علاقمند کنید و ضمن افزایش توان جسمانی آنها باعث سلامتی آنها نیز بشوید .شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر و داشتن هرگونه سوالی با همکاران ما در شرکت تماس حاصل فرمایید .  این محصول را در سایت اینتکس تهران می توانید سفارش دهید و در کمترین زمان جلوی درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
تفریحی
طول
107 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
وزن
6.8 کیلوگرم
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 3 سال
دارای جای مخصوص قرار دادن پا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
دارای دستگیره تعادل سرخود
مناسب استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...