تیوپ بادی کودک با طرح کارتونی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 56 سانتی متر
  • ارتفاع: 11 سانتی متر
  • وزن: 0.16 کیلو گرم
  • سایر ویژگی ها: مناسب سنین 3 تا 6 سال قابل استفاده در انواع استخر
1,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک تیوپ بادی برای استفاده کودکان در هنگام شنا کردن که وسیله ای مطمئن برای محافظت آنها می باشد . این محصول توسط شرکت بست وی

یک تیوپ بادی برای استفاده کودکان در هنگام شنا کردن که وسیله ای مطمئن برای محافظت آنها می باشد . این محصول توسط شرکت بست وی برای سنین 3 تا 6 سال طراحی و ساخته شده است . در این محصول از طرح ها و شخصیت های کارتونی استفاده شده است تا کودکان از خود رغبتی برای استفاده نشان دهند و به نوعی آنها را تشویق به کمک گرفتن از تیوپ به هنگام شنا کردن می کند . تیوپ های بادی همانند چرخ های کمکی در دوچرخه عمل میکنند و در ابتدا از آن بهره میگرند تا وقتی که فرد تسلط کامل بر راندن دوچرخه پیدا کرد دیگرنیازی به استفاده از آنها نمی باشد و تیوپ هم دقیقا به همین شکل عمل میکند و برای یادگیری ورزش شنا کمک شایانی میکند . جنس محصول از PVC با روکش چرم بوده که دارای مقاومت بالایی بوده و در آب های گرم و سرد قابل استفاده می باشد . راه اندازی محصول هم خیلی راحت بوده و تنها نیازبه یک پمپ بادی می باشد . وزن این محصول هم بسیار سبک بوده که کودکان را در هنگام استفاده خسته نمیکند .این محصول زیبا را می توانید با کمتری قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قطر
56 سانتی متر
ارتفاع
11 سانتی متر
وزن
0.16 کیلو گرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
قابل استفاده در انواع استخر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...