جکوزی بادی اینتکس

کد intex 28402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 795 لیتر
  • قطر: 196 سانتي متر
  • ارتفاع: 71 سانتي متر
48,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی اینتکس ، فروش جکوزی های بادی با کیفیت و با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی ابنتکس

جکوزی بادی و استخر های پیش ساخته اینتکس با دوام و مقاومت بالا ، از جنسی مقاوم  و مرغوب ،بسیار زیبا و جالب که برای منازل شما طراحی شده است، مورد استفاده در منزل و فضای بیرون از خانه ، ساخت شرکت اینتکس ،با رنگ قهوه ای در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شود. قیمت جکوزی بادی خانگی بسیار مقرون بصرفه است و در برابر ساخت و راه اندازی جکوزی واقعا کم هزینه تر است  و قابل جابه جایی و نصب در هر مکانی که شما به خواهید است. شما می توانید بدون هیچ هزینه اضافی بنایی و خاک برداری در منزل خود جکوزی مناسبی داشته باشید . این محصول زیبا را شما می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 


جکوزی بادی اینتکس

جکوزی بادی اینتکس بهترین محصول برای استفاده در محل های مختلف است و دارای مزیت های بسیار زیادی در مقابل جکوزی های بتنی می باشد. این محصول را می تواند در هر فضایی راه اندازی کرد و در صورت تمایل جمع آوری نمود و به محلی دیگر فرستاد. اما جکوزی های دیگر را با نصب دیگر نمی توان به محلی دیگر فرستاد و از آن استفاده کرد. این محصول خاص دارای بدنه ای با قابلیت های مختلف است که رویه مقاومی در برابر برخورد و ضربه دارد. همچنین می تواند در برابر ارتباط طولانی مدت با آب گرم دچار تغییر حالت نشود. جکوزی بادی راحت تر و بهتر مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین گزینه برای رفتن به مسافرت باشد. و نیز می تواند برای تجهیز کردن استخر های شخصی افراد مورد استفاده قرار گیرد. جکوزی بادی بدنه ای منحصر به فرد دارد که با استفاده از آن افراد می توانند به تمامی نیاز های خود برسند و امکانات لازم را داشته باشند. به همین خاطر است که خرید آن به تمامی افراد توصیه می شود. اطلاعات مربوط به جکوزی بادی در زیر طبقه بندی شده است که به بررسی آن ها می پردازیم.


ویژگی های محصول

این جکوزی بادی از بدنه ای گرد و بزرگ تشکیل شده است که به صورت خانوادگی نیز قادر به استفاده می باشد. همچنین این بدنه فضایی مفید را ایجاد کرده است که می تواند به بهترین شکل ایفای کارایی کند. جکوزی بادی را می توان به راحتی نصب نمود و تنها با اتصال به برق این کار انجام می شود. بدنه دارای لایه هایی است که بر روی آن رویه ای با جنس پی وی سی با روکش طرح چرم کشیده شده است. این نوع طراحی از یک رو برای ایجاد مقاومت زیاد در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر می تواند جذابیت و زیبایی نیز داشته باشد. رویه های طرح چرم دارای براقیت و شفافیت هستند و به این صورت سبب جلب توجه مخاطبین می شود. رنگبندی بدنه نیز ساده می باشد و برای هر فضایی مناسب می گردد. رویه و داخل محصول مواج است. این نوع طراحی به دلیل راحت بودن افراد در زمان استفاده می باشد و این امکان را ایجاد می کند تا استفاده کننده شرایط مطلوبی را تجربه نماید. به همین دلیل است که در داخل محصول می تواند مدت زمان طولانی را بگذراند. 


کارایی محصول

این جکوزی بادی از دیواره های بادی و مقاومی تشکیل شده است که دارای ضخامت زیاد هستند. این دیواره ها در داخل خود لایه هایی دارند که می تواند محصول را به صورت استوار برروی سطح قرار دهد و کارایی آن را به بهترین شکل رقم بزند. جکوزی بادی به وسیله اتصال به برق راه اندازی می شود و بدنه آن به حالت اصلی خود در می آید و استحکام خود را نیز به دست می آورد. پس از گذراندن این مرحله می بایست بدنه را از آب پر کرد. برای این کار تنها کافی است بدنه را به شلنگ آب متصل کرده و به میزان لازم و به اندازه گنجایش آن محصول را پر نمود. برای این کار نیازی به گرم بودن آب نیست. چرا که محصول دارای بخشی به نام گرمکن است که در واقع یک دستگاه دیجیتال می باشد. این گرمکن می تواند در زمانی کم آب درون محصول را به میزان لازم گرم نماید و به دمای مطلوب برساند. به همین دلیل است که دمای لازم آب بر روی نمایشگر آن نمایش داده می شود.


جلوگیری از آلودگی بدنه

در زمان استفاده نکردن از محصول می بایست بدنه و داخل آن را تمیز نمود تا از تکثیر عوامل بیماری زا جلوگیری کرد چرا که این بخش مرطوب است و شرایط لازم برای رشد باکتری ها را دارد. برای این که در زمان استفاده مجدد نیازی به تمیز کردن دوباره نباشد درپوشی در کنار محصول قرار دارد که با بست های محکم ثابت باقی می ماند و دهانه محصول را به طور کلی می پوشاند. این درپوش در طول زمانی که از محصول استفاده نمی شود قادر به ایجاد حفاظی بر سر راه کثیفی و آلودگی می باشد و میتواند محیط را تمیز نگه دارد.


خرید : برای خرید جکوزی بادی اینتکس به مرکز فروش محصولات اینتکس تهران مراجعه نمایید

نوع
گرد
ظرفیت آب
795 لیتر
قطر
196 سانتي متر
ارتفاع
71 سانتي متر
وزن
47.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با روکش مقاوم طرح چرم
نوع پمپ
سرخود
عرض
71 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...