جکوزی بادی بست وی بیضی مدل SIENA

کد bestway 54156

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ظرفیت آب: 509 لیتر
  • طول: 249 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
40,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی ‍‍‍بست وی بیضی مدل SIENA  جکوزی بادی پیش ساخته شرکت بست وی عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

جکوزی بادی ‍‍‍بست وی بیضی مدل SIENA یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی پیش ساخته شرکت بست وی با طراحی بدنه بیضی شکل که برای استفاده دو نفر به شکل استاندارد تولید و عرضه شده است.طراحی این مصحول بسیار منحصر به فرد بوده و کاملا متفاوت نسبت به سایر جکوزی های بادی ساخته و طراحی شده تا در استفاده از آن بسیار راحت باشید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول مانند دیگر مدل های تولید شده داشتن پمپی قوی برای گرم کردن آب تا 40 درجه سانتی گراد می باشد. این پمپ از نوع دیجیتالی بوده و کاملا هوشمند می باشد.  از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن دو نشیمنگاه سرخود در قسمت های ابتدایی و انتهایی می باشد تا محلی بسیار راحت برای نشستن ایجاد کند.علاوه بر این یک زیرانداز و درپوش برای این کالا در نظر گرفته شده و یک میز مخصوص پذیرایی و نوشیدن نیز در کنار جکوزی بادی قرار داده شده که به شکل مجزا قابل نصب شدن روی بدنه وجود خواهد داشت. این جکوزی بدنه ای محکم و مقاوم داشته و هنگام استفاده مشکلی برای آن به وجود نخاهد آمد.این جنس بدنه از نوع PVC و برزنت بوده که به صورت دو لایه می باشد. و بدنه با ضخامت بالا و مقاوم در برابر دمای بالای آب بوده  که از انعطاف مناسبی نیز برخوردار بوده به همین دلیل در حجم و ابعاد کمتری قابل جمع شدن خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید جکوزی بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

جکوزی بادی بست وی بیضی مدل SIENA

جکوزی بادی بست وی بیضی مدل SIENA یکی دیگر از مناسب ترین جکوزی های بادی است که دو فرد به راحتی می توانند همزمان از فضای داخلی آن نهایت استفاده را ببرند. این محصول برای استفاده در مکان های مختلف به کار می رود و دارای قابلیت های مختلف می باشد. قابلیت های این محصول سبب افزایش سطح کارایی آن می شود و محبوبیت آن را به مراتب بالا تر می برد. به طور مثال این محصول برای آب درمانی استفاده می شود و نیز در استخر های عمومی به کار رفته و افراد را به آرامش در زمان استفاده از آب می رساند. جکوزی بادی بدنه ای سبک دارد و تمامی امکانات لازم را به جهت استفاده درست و بهینه دارا می باشد. علاوه بر آن گزینه ای مناسب به جای نصب و احداث جکوزی های بتنی می باشد و هزینه راه اندازی آن نیز کم می باشد. این محصول را می توان با قیمتی مناسب تهیه نمود و به همان میزان کارایی نیز کسب کرد. برای شرح بیش تر خصوصیات این محصول و نیز دانستن مزیت های استفاده از آن با ما همراه باشید.


راه اندازی آسان

این محصول به جهت بادی بودن و آسان بودن بدنه می تواند برای محل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. زمان نصب محصول نیز کم می باشد و تنها کار متصل کردن آن به شلنگ آب و گرم کردن آب درونی آن زمان می برد. اما در کل با باد کردن بدنه محصول در زمانی کم و با اتصال به برق محصول برای ارائه کارایی خود آماده می شود. جکوزی بادی در مقایسه با محصولات بتنی و قدیمی که به صورت دائمی در محل احداث می شوند مناسب تر می باشد. علت این مناسب بودن در نوع راه اندازی آن می باشد. برای نصب جکوزی های بتنی در داخل زمین می بایست محل مورد نظر را حفر نموده و با استفاده از مصالح لازم این قسمت را ایجاد نمود. به همین دلیل است که هزینه اضافی برای مصالح پرداخت می شود و می تواند به صرفه نباشد. در صورتی که این جکوزی بادی در زمان قرار گیری در فضا تنها با نصب شلنگ آب به بدنه کار راه اندازی خود را به پایان می رساند و محصول را برای بهره گیری افراد آماده می کند. 


محفظه خروجی آب

یکی از مزیت های مهم در این جکوزی بادی وجود محفظه خروج آب است. این محفظه در بخش انتهایی بدنه قرار دارد و از کف به خارج از محصول هدایت می شود. وجود این بخش سبب می شود تا افراد در هر زمان که نیازی به استفاده از جکوزی ندارند بدنه را خالی از آب نمایند و محصول را خشک کنند. همچنین در صورت آلوده بودن فضای داخلی محصول می توان آن را تخلیه کرده و با استفاده از مواد شویینده بدنه را شستشو داد. برای این کار نیاز به تخلیه کامل آب درون محصول دارید که این کار به وسیله محفظه خروجی آب صورت می گیرد. آب درون محصول امکان آن را دارد که در دمای لازم به مدت زیادی باقی بماند اما این آب طول عمری دارد که با ورود آلودگی به داخل آن دیگر قابل استفاده نمی باشد. به همین دلیل می بایست نسبت به خروج آن و تخلیه کامل بدنه اقدام نمود.


گرم کن آب

محصول مورد نظر دارای یک بخش برقی است که با اتصال به برق شهری روشن می شود. این بخش امکان آن را ایجاد می نماید که در زمان پر کردن بدنه بتوان به سرعت آب درون آن را گرم کرد و به دمای مطلوب رساند. به همین جهت است که برای استفاده از جکوزی بادی نیازی به آب گرم نیست و در دسترس نبودن آب گرم اهمیتی ندارد. این گرما و یا داغی آب بر اساس افراد استفاده کننده تعیین می شود و می تواند میزان آن در هر زمان تنظیم گردد.


خرید

در صورت تمایل به داشتن جکوزی بادی بست وی بیضی مدل SIENA به نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید.

نوع
بیضی
ظرفیت آب
509 لیتر
طول
249 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس بدنه
pvc و برزنت لایه ای
تعداد
2 نفر
نوع نمایشگر
دیجیتالی
عرض
149 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
وزن حالت پر شده : 548کیلو گرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یکساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
دارای درپوش و زیر انداز
دارای میز مخصوص پذیرایی
مناسب استفاده دو نفره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...