جکوزی بادی بست وی طرح بیضی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 286 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 91 سانتي متر
  • جنس بدنه: PVC سه لایه مقاوم
35,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بست وی از بهترین محصولات بادی ساخته شده توسط این شرکت است و با فناوری ای که در ساخت آن به کار گرفته شده میتوان آن را از بهترین جکوزی

جکوزی بادی بست وی از بهترین محصولات بادی ساخته شده توسط این شرکت است و با فناوری ای که در ساخت آن به کار گرفته شده میتوان آن را از بهترین جکوزی های ساخته شده دانست که با ویژگی ها و کاربردهای زیادی که دارد مورد استقبال خریداران واقع شده است.یکی از این ویژگی ها طراحی ظاهری و کلی ان است که بر خلاف سایر محصولات مشابه   با ارگونومی ساخت به شکل  بیضی طراحی شده و  با ابعاد ساخت 286 در 183 در 91 سانتی متر دارای بهترین شرایط . این جکوزی بادی ساخته شده از جنس PVC سه لایه با روکش طرح چرم مقاوم بوده و در شرایط جوی مختلف و همچنین در برابر آب های با دمای مختلف بسیار مقاوم است و همچنین  دارای یک درپوش از جنس بدنه بوده که به خوبی قسمت های باز را فرا می گیرد تا از ورود گرد و غبار جلوگیری کند. علاوه بر این وجود یک پمپ برقی سه کاره در کنار این محصول می تواند به صورت کامل تمام نیاز های این جکوزی بادی را بر طرف نماید. پمپی که قابلیت تصفیه آب، باد و راه اندازی نمودن بدنه و همچنین تنظیم دمای آب جکوزی را دارد.این جکوزی بادی را میتوانید از سایت اینتکس تهران سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید .

جکوزی بادی بست وی طرح بیضی

جکوزی بادی بست وی طرح بیضی یکی دیگر از محصولات کاربردی برای استفاده از آب گرم است و می تواند به بهترین شکل ایفای کارایی کند. این محصول دارای بدنه ای بادی است که لایه های تشکیل دهنده آن دارای بخش هایی است. این بخش های درونی سبب استحکام محصول در زمان راه اندازی آن می شود و باعث می شود تا در طول استفاده نیز دچار تغییر نشود. محصول مورد نظر در زمان بودن در داخل بسته بندی وزن کمی دارد اما در زمانی که نصب می شود وزن نسبتا زیادی پیدا می کند که سبب استحکام و ثابت ماندن آن بر روی سطح زمین می شود. جکوزی بادی با داشتن چنین کارایی قابلیت آن را دارد که به بیش ترین میزان استفاده شود و به صورت مداوم در محل های شخصی افراد به کار برود. در زمانی که افراد دارای باغ و ویلا هستند و یا حیاط های بزرگ دارند می توانند این محصول را خریداری نمایند و مورد استفاده مداوم انجام دهند. داشتن جکوزی بادی به افراد این امکان را می دهد تا دیگر به استخر های عمومی که مجهز به جکوزی هستند مراجعه نکنند.


کارایی محصول برای بیماران

برخی از افراد که دارای بیماری عضلانی و مفاصل هستند به تجویز دکتر می بایست به صورت مداوم در داخل آب گرم باشند و از جکوزی استفاده نمایند. این افراد برای رفتن به محیط های عمومی دارای شرایط مساعدی نیستند و یا در صورت داشتن شرایط وقت و حوصله رفتن مکرر به مناطق مختلف را ندارند. به همین دلیل است که با خرید جکوزی بادی و احداث آن در محل های شخصی می توان این امکان را ایجاد کرد تا در هر زمان و هر ساعات از روز از آن به عنوان بهبود در روند بیماری استفاده کرد. این محصول می تواند دمای مطلوب و مورد نظر افراد را ایجاد سازد و این دما را در طول استفاده برقرار سازد. با این وجود در زمان مصرف شاهد کاهش دما نخواهید بود و می توانید در زمان طولانی از محصول استفاده نمایید. برای گرم کردن آب داخل جکوزی بادی می توان آن را به برق متصل کرد و در زمانی کم دمای مورد نیاز را به دست آورد. در صورت داشتن تمایل می توانید این دما را برای مدت زمان طولانی در داخل محصول بر قرار سازید و از آن استفاده بهینه انجام دهید.


بخش ورودی محصول

این جکوزی بادی دارای بخشی است که می تواند به راحتی افراد را در رفتن به داخل محصول کمک کند. این محصول دارای قسمتی در جلوی خود است که به دیواره متصل می باشد. این اتصال سبب دوام محصول شده و طول عمر این بخش را افزایش می دهد. در صورت تمایل می توان با استفاده از این محصول می توان به راحتی در داخل بدنه وارد شد و با وجود دیواره های بلندی که دارد این کار را آسان تر می نماید. محصول مورد نظر بخش ورودی را با استحکام زیادی ایجاد نموده است و می تواند در مدت زمان استفاده از محصول بدون تغییر باقی بماند. خرابی در این ناحیه باعث می شود که به راحتی نتوان به داخل بدنه وارد شد و از مزیت های جکوزی بادی استفاده نمود. به همین دلیل است که در کنار بدنه مقاوم آن این قسمت نیز ایجاد شده است.


در پوش محصول

این محصول زیبا دارای ابعادی به صورت بیضی می باشد که فضایی مفید را ایجاد می سازد. بر روی دهانه محصول یک درپوش قرار می گیرد که با بست هایی به سر محصول ثابت می شود. مجهز بودن درپوش به بست می تواند سبب ثابت ماندن آن شود و از تکان خوردن و تغییر موقعیت جلوگیری کند. این بست ها سبب محکم شدن در پوش می شود و می تواند دمای آب را محفوظ نگه دارد و در داخل بدنه دچار تغییر نشود. در پوش از هدر رفتن دمای آب جلوگیری می کند و برای گرم کردن مجدد آب به برق نیازی نمی باشد.


خرید

اگر قصد خرید جکوزی بادی بست وی طرح بیضی را دارید همین حالا با شماره های مرکز فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

طول
286 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتي متر
جنس بدنه
PVC سه لایه مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...