جکوزی بادی ساده مشکی اینتکس

کد intex 28424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 795 لیتر
  • قطر: 191 سانتی متر
  • ارتفاع: 71 سانتی متر
33,565,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی ساده اینتکس محصولی جدید از شرکت اینتکس میباشد که  با طراحی زیبا و منحصر به فرد و ابعاد مناسب عرضه شده

جکوزی بادی آماده محصولی جدید از شرکت اینتکس میباشد که  با طراحی زیبا و منحصر به فرد و ابعاد مناسب عرضه شده و طراحی ساده و زیبایی دارد.این محصول از بهترین جکوزی های ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده که در سالهای اخیر تولید شده و توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.از دلایل این استقبال بالا میتوان به  جنس آن اشاره کرد که از نوع PVC بوده و این جنس در بیشتر جکوزی های بادی با کیفیت  متداول است و از آن درمقابل فشار آب و ضربه های احتمالی محافظت کرده و به سادگی مشکلی برای آن به وجود نمیاید.این جکوزی بادی قابل نصب در کمترین زمان ممکن است و مبدون هیچ راهنمایی قادر به نصب آن خواهی بودو همچنین دارای لایه های بیشتری از استخر های پیش ساخته برای مقاومت در برابر دمای بالاتر آب و فشار آب دیواره ها دارد. این جکوزی دارای رنگ تیره بوده و برای استفاده در بسیاری از محیط ها به دلیل سازگاری بالا بدنه مناسب است. گنجایش استاندارد آب این جکوزی 795 لیتر بوده و برای از سنین بالای سه سال قابل استفاده می باشد. ابعاد بسته بندی آن نیز 80×57×52 سانتی متر بوده و حمل آن بسیار ساده و بوده و میتوانید آن را به سادگی حمل کرده و در جای مناسب آن را آماده استفاده کرده . این محصول را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکستهران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید

جکوزی بادی ساده مشکی اینتکس

جکوزی بادی ساده مشکی اینتکس تمامی امکانات لازم به جهت استفاده در فضاهای باز را دارا می باشد و می تواند مورد استفاده تمامی افراد قرار گیرد. این محصول یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین محصولات بادی می باشد که دارای بدنه ای با قابلیت های خاص است و توانایی اجرا در فضاهای باز را دارد. از این محصول به جهت آب درمانی نیز استفاده می شود و با توجه به کارایی که دارد می تواند این کار را به درستی انجام دهد. جکوزی بادی مزیت هایی در مقایسه با جکوزی های نصب شده در استخر ها دارد که برای راه اندازی آن هزینه ی زیادی باید پرداخت شود. به همین خاطر است که مورد علاقه افراد قرار گرفته است و می تواند برای آن ها فضایی بهتر و مناسب تر را فراهم سازد. جکوزی بادی دارای بدنه ای منحصر به فرد است که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری به افراد این امکان را می دهد که در آرامش کامل و در محیطی آبی به استراحت مشغول شوند و به مقصد خود برسند. با داشتن این محصول می توانید در محیط های شخصی این امکان را برای اعضای خانواده مهیا سازید.


امکانات محصول

جکوزی بادی به این صورت کارایی دارد که دارای بخشی گرد است و به طور مداوم دمای بالای آب را حفظ می کند. این تجهیزات در استخر های عمومی و سالن ها وجود دارد اما با این تفاوت که این استخر ها فضایی عمومی هستند و نمی توان به صورت مداوم به آن جا مراجعه کرد. جکوزی بادی این شرایط را ایجاد می سازد تا با نصب محصول افراد بتوانند در هر زمان به محصول مراجعه کنند و از ارتباط با آب گرم استفاده بهینه را داشته باشند. بدنه اصلی دو رنگ می باشد که در داخل دیواره های آن سیستمی ایجاد شده است که به سرعت می تواند آب داخل محصول را گرم کند. این سیستم به افراد این امکان را می دهد که در صورت در دسترس نبودن آب گرم بتوانند از محصول استفاده کنند و شرایط را فراهم سازند. این کار توسط دستگاه گرمکن انجام می شود که بر روی دیواره نصب می شود و با اتصال به برق راه اندازی می شود. این دستگاه سبب می شود تا در هر زمانی بتوان آب درونی محصول را تنظیم کرد و به میزان دلخواه رساند. دمای آب داخل بدنه توسط نمایشگر دیجیتالی نشان داده می شود.


ضخامت دیواره ها

همان طور که در عکس نیز مشاهده می کنید دیواره های تشکیل دهنده این جکوزی بادی که به شکل گرد است دارای ضخامت زیادی می باشد و مقاومت بالایی دارد. به دلیل ارتباط با آب گرم به صورت مداوم این امکان ایجاد شده است که به بدنه آسیب وارد نشود و در دوام بالا بتواند طول عمر زیادی داشته باشد. دیواره ها دارای بخشی در داخل هستند که می تواند همواره آب را به حالت داغ نگه دارد و از سردشدن محصول جلوگیری می شود. این دیواره ها ضد آب هستند و آب را به بیرون نشت نمی دهند. همچنین آب به داخل بافت دیواره نفوذ نمی کند و می تواند مانع از ورود شود. اگر آب و رطوبت به داخل محصول وارد شود دیواره ها سست می شوند و کارایی خود را به طور کل از دست می دهند. به علاوه ظاهر محصول نیز از بین می رود و دیگر استحکام لازم را نخواهد داشت.


قابل اجرا در هر فضا

تفاوت مهم این جکوزی های بادی با دیگر محصولات این است که می توان آن را در هر فضایی اجرا کرد و یا با نصب و استفاده در هر محل می توان آن را جمع آوری و حمل و نقل نمود. در حالی که جکوزی های بتنی و قدیمی با نصب دیگر قابل جا به جایی نیستند و برای تخریب آن ها مشابه با نصب هزینه ای لازم است. اما این محصول با جمع آوری به همان روش که نصب شده است به اسانی حمل و نقل می گردد.


خرید

چنانچه قصد خرید جکوزی بادی ساده مشکی اینتکس را دارید می توانید به صورت غیر حضوری و با مراجعه به وب سایت اینتکس تهران این کار را انجام دهید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
795 لیتر
قطر
191 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
46 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC لایه ای
نوع پمپ
سرخود
سایر ویژگی ها
دارای پمپ تصفیه
دارای درپوش
دارای زیرانداز
قابلیت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای گارانتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...