جکوزی بادی مدل میامی بست وی

کد Bestway 54123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 669 لیتر
  • قطر: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
38,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بست وی مدل میامی از متفاوت ترین جکوزی های بادی بست وی و محصول 2016 این شرکت می باشد که با ویژگی های بسیاری روانه بازار شده است

جکوزی بادی ‍‍‍مدل HAWAII بست وی  یکی از بهترین جکوزی های تولید شده موجود در بازار میباشد که از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار است و میتوان آن را به سادگی و آن را  در کمترین زمان آماده استفاده کنید.این جکوزی بادی همچنین  از جدید ترین جکوزی های بادی آماده شرکت بست وی برای سنین بزرگسال بوده که تولید شده از بهترین جنس بدنه با کیفیت PVC می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC و برزنت بوده که دارای ضخامت بالایی می باشد ,  بدنه این جکوزی همانند دیگر جکوزی های بادی دو لایه بوده و از با داشتن ابعاد و ظرفیت آب خود قادر است تا 4 نفر را به راحتی در خود جای دهد.این جنس به جکوزی بادی قابلیت مقاومت بالایی میده که در مقابل فشار بسیار موثر میباشد. این محصول پمپ مخصوص گرم کن و باد کننده بدنه برخوردار بوده که قادر است دمای آب را حداکثر تا 40 درجه افزایش دهد. از ویژگی های بسیار خوب این جکوزی داشتن پمپی با قابلیت پمپاژ و مکش آب بوده و از اقلامی مانند درپوش و زیرانداز برای مراقبت بهتر بهره مند می باشد. از این جکوزی بادی می توان با خیالی آسوده در فضای باز نیز استفاده کرد زیرا مقاومت لازم را در برابر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت.این محصول را میتوانید از فروشگاه اینتکس سفارش  دهید و کمترین زمان تحویل بگیرید.

جکوزی بادی مدل میامی بست وی

جکوزی بادی مدل میامی بست وی بهترین محصول به جهت استفاده بیماران می باشد که با آن بتوانند در زمان های مختلف از آب گرم و داغ استفاده کنند و بهره ببرند. این محصول جهت استفاده از آب گرم می باشد و در استخر ها نیز کاربرد دارد. افراد زیادی تمایل به استفاده از جکوزی بادی را دارند و در زمان قرار گیری در آب گرم لذت و حس خوشایندی پیدا می کنند. جکوزی بادی سبب می شود تا هزینه کمی بابت راه اندازی این چنین فضاهایی پرداخت شود و بتوان بهترین کارایی را از آن طلب کرد. جکوزی های بادی را می توان با طول عمر بالا و در زمان زیاد مورد استفاده قرار داد. به همین جهت است که با خرید این محصول می توان آن را به طور دائمی استفاده کرد. برای خرید این محصول نیز می بایست فضای کافی را برای نصب آن داشت تا به راحتی افراد بتوانند از آن استفاده کنند و به آرامش برسند. سازگاری های موجود در جکوزی بادی به صورت زیر دسته بندی شده است تا با مطالعه آن بتوان محصول را با دید باز و آگاهی تمام خریداری کرد.


لایه های تشکیل دهنده محصول

این جکوزی بادی با اتصال به برق راه اندازی می شود و بدنه آن به حالت اصلی خود در می آید. به این صورت است که راحت ترین روش برای کارکرد این محصول در دست افراد می باشد. در داخل بدنه لایه هایی موجود است که تشکیل دهنده این بدنه بادی می باشد و لایه های منعطف و ضخیمی هستند. این لایه های ضخیم دارای استحکام کافی هستند تا در نظر استفاده کنندگان مطلوب باشد و بتوانند بهترین استفاده را از ان به عمل بیاورند. لایه ها در صورت ورود آب به داخلشان از بین می روند و سست می شوند. با سست شدن بدنه و لایه های داخلی دیگر استحکام محصول وجود نخواهد داشت و در واقع از بین می رود. بدنه با حالتی استوار بر روی سطح زمین قرار می گیرد و در هر زمان قادر به استفاده است. به همین دلیل می توان آن را با چنین دیواره و بدنه ای برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. بدنه به حالتی تشکیل شده است که مانع نفوذ آب به لایه های خود می شود و این قابلیت را در مدت زمان طولانی حفظ می کند. 


بدنه ای مواج

داخل جکوزی بادی به صورت موج مانند طراحی شده است. این بخش شیار هایی دارد که سبب مزیت های مختلفی می شود. چنین محصولی با دارا بودن بدنه داخلی به شکل گفته شده می تواند مانع از سر خوردن افراد در داخل محصول شود. همچنین می تواند افراد را به حالت ساکن در داخل محصول قرار دهد. این چنین طراحی برای محصولات بادی که با آب در تماس هستند لازم و ضروری می باشد چرا که بدنه پلاستیک فشرده محصولات در تماس با آب لغزنده می شود و به میزان زیادی خطر ساز خواهد بود. این شیار ها مانع از آسیب رسیدن به افراد استفاده کننده می شود و می تواند مناسب ترین طراحی برای محصولات آبی تفریحی باشد.


طراحی درپوش محصول

بر روی دهانه محصول در پوشی قرار دارد که در زمان لازم به حالت محکمی بر روی محصول قرار می گیرد و این فضا را می پوشاند. این درپوش در زمان مصرف با بند های محکمی اتصال پیدا می کند و تا زمانی که خود افراد نخواهند این اتصال جدا نمی شود. بست هایی که تشکیل دهنده این نوع قرار گیری هستند با دوخت های محکمی قرار دارند و بدون تغییر در طول سال های استفاده از محصول باقی می مانند. به این صورت می توان از آن برای مدت زمان زیادی بهره مند شد. در پوش با جنس پی وی سی می باشد که پلاستیک فشرده است و به صورت نازک می باشد. همچنین دارای قابلیت منعطف بودن می باشد تا به راحتی بر روی دهانه محصول قرار بگیرد. 


خرید

در صورت تمایل به خرید جکوزی بادی مدل میامی بست وی به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
669 لیتر
قطر
180 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس بدنه
PVC و برزنت لایه ای
تعداد
2-3 نفر
نوع نمایشگر
دیجیتالی
وزن
33.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای نمایشگر
دارای زیر انداز
وزن حالت پر شده : 696 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یکساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...