جکوزی بادی مدل پالم اسپرینگس بست وی

کد Bestway 54129

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 916 لیتر
  • قطر: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 71سانتی متر
35,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی مدل پالم سپرینگس بست وی از جدیدترین جکوزی های ساخت این شرکت است که با آخرین فناوری های ساخت جکوزی بادی ساخته شده و در دسترس عموم قرار گرفته و در مدت زمان کم عرضه توانست به فروش بالایی دست پیدا کند و هم اکنون از بهترنی جکوزی های بادی موجود در بازار میباشد.این محصول بیشتر به دلیل طراحی زیبای خود و همچنین امکانات موجود در جکوزی همواره مورد رضایت مشتریان بوده.این جکوزی بادی  از سری محصولات Lay-Z-Spa می باشد که در تمامی ضمینه ها می تواند رضایت شما را جلب کند.جنس بدنه ی این محصول بسیار با کیفیت بوده و  از دیواره های نسل سوم بست وی و از لایه تریتک (TriTech) بسیار ضخیم چند لایه ساخته شده و می تواند دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد را تحمل کرده به علاوه راحتی بسیاری نیز در حین استفاده داشته باشد.طراحی ظاهری این محصول نیز بسیار زیبا و ساده بوده و  قسمت داخلی رنگ سفید داشته و قسمت بیرونی کرمی می باشد. بر روی بدنه این جکوزی یک نمایشگر برای کنترل دما و فشار آب قرار داده شده که میتواند اعمال مختلفی را همچون زمان بندی و ... تنظیم کند. و همچنین قادر به اعمال تغیرات مختلف و متنوعی مانند شروع و توقف اتوماتیک، ماساژ مخصوص Lay-Z، سیسم گرمایشی ویژه خواهی بود .این جکوزی بادی برای استفاده های 3 تا 6 نفره طراحی شده و میتواند بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار بگیرد . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خردایر نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

جکوزی بادی مدل پالم اسپرینگس بست وی

جکوزی بادی مدل پالم اسپرینگس بست وی محصولی اورجینال و منحصر به فرد می باشد  که رنگبندی خاص نیز داشته و برای محیط های آبی و تفریحی مناسب است. جکوزی ها را می توان برای درمان بیمارانی که دارای درد های مفاصل و عضلانی هستند مورد استفاده قرار داد و برای آن ها شرایط داشتن این امکانات را به صورت مداوم ایجاد کرد. همچنین این محصول در مدت زمان بسیار طولانی قابل استفاده و بهره برداری است و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سالن های بزرگ و سر پوشیده باشد. به این معنا که در سالن های شخصی افراد نیز کارایی دارد و برای آن ها در دسترس می باشد. محصول مورد نظر بدنه ای مقاوم و با دوام دارد به طوری که در طول استفاده و برخورد های افراد دچار آسیب نمی شود و با دوام خاصی باقی خواهد ماند. به این دلیل است که خرید آن توصیه می شود و برای تجهیز کردن محل های تفریحی آبی مناسب می گردد. در صورت نیاز به خرید این محصول همواره نیازمند اطلاعاتی در این مورد هستید که در زیر به بخشی از آن اشاره شده است.


امکان استفاده از آب سرد

جکوزی ها در واقع محیطی برای بهره مندی از آب گرم و داغ می باشند اما این چکوزی بادی این امکان را ایجاد کرده است تا در صورت در دسترس نبودن آب گرم و داغ بتوان از آن بهره مند شد. محیط داخلی این محصول همواره باید دمای خود را حفظ کند و در هر زمانی داغ باشد. به این دلیل گرمکن برقی به بدنه متصل است که توانایی هایی دارد. مهم ترین توانایی آن گرم کردن آب داخلی محصول در مدت زمانی کم می باشد. این کار امکاناتی را برای افراد فراهم می کند که در صورت در دسترس نبودن آب گرم بتوان از محصول بهره گرفت و به استراحت در داخل آن مشغول شد. همچنین این بخش سبب می شود تا در طول استراحت و استفاده از محصول در تایم طولانی بتوان همواره از آب گرم و داغ بهره مند شد. به این گونه است که در صورت ادامه استفاده از جکوزی بادی آب داخلی آن گرم است و دمای خود را حفظ می کند. تعیین دمای آب نیز توسط گرمکن صورت می گیرد و بر روی صفحه نمایش این دستگاه نمایش داده می شود. تا افراد بر حسب نیاز خود و توانایی بدنی خود بتوانند از آب گرم استفاده کنند.


قابل استفاده در هر فضایی

این بند در واقع موضوعی را مشخص می کند که برای برخی افراد قابل اهمیت می باشد. از جکوزی بادی می توان در هر فضایی بهره مند شد و تفاوت مهم آن با جکوزی های بتنی و قدیمی این است که می توان در صورت استفاده در محیطی آن را مجدد جمع آوری کرد و در محیطی دیگر دوباره نصب نمود. به همین دلیل است که مورد استقبال گسترده افراد قرار گرفته است و آن ها را متمایل به استفاده از این محصول در تمامی محل های شخصی و آبی کرده است. با این وجود می توان گفت که محصول را در حالت جمع با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت. زیرا محصول در این حالت وزن ناچیزی دارد و قادر به حمل با وسیله نقلیه در کنار اسباب دیگر می باشد. این در حالی است که جکوزی های بتنی و قدیمی را نمی توان با خود به محلی دیگر حمل کرد زیرا در داخل زمین کار گذاشته شده است و دیگر قادر به اجرا در فضایی دیگر نمی باشد.


قیمت مناسب برای خرید

افراد زیاد برای تجهیز کردن فضا هایی مانند استخر ها به دنبال محصولی ارزان قیمت هستند تا هزینه ای کم تر از ساخت جکوزی را پرداخت کنند و در مقابل محصولی بهتر و کاربردی تر را داشته باشند. به همین جهت تولید کنندگان و طراحان محصولات بادی ساخت جکوزی های بادی در سایز های مختلف را آغاز کردند تا با استفاده از آن ها بتوانند هزینه ای کم تری پرداخت نمایند و به همان میزان کارایی نیز دریافت کنند.


خرید 

در صورت تمایل به خرید جکوزی بادی مدل پالم اسپرینگس بست وی به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
916 لیتر
قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
71سانتی متر
جنس بدنه
TriTech
تعداد
2-3 نفر
نوع نمایشگر
دیجیتالی
وزن
39.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
وزن حالت پر شده : 954 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یکساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...