جکوزی بادی مدل HAWAII بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 840 لیتر
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
39,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی ‍‍‍مدل HAWAII بست وی  یکی از بهترین جکوزی های تولید شده موجود در بازار میباشد که از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار است

جکوزی بادی ‍‍‍مدل HAWAII بست وی  یکی از بهترین جکوزی های تولید شده موجود در بازار میباشد که از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار است و میتوان آن را به سادگی و آن را  در کمترین زمان آماده استفاده کنید.این جکوزی بادی همچنین  از جدید ترین جکوزی های بادی آماده شرکت بست وی برای سنین بزرگسال بوده که تولید شده از بهترین جنس بدنه با کیفیت PVC می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC و برزنت بوده که دارای ضخامت بالایی می باشد ,  بدنه این جکوزی بادی همانند دیگر جکوزی های بادی دو لایه بوده و از با داشتن ابعاد و ظرفیت آب خود قادر است تا 4 نفر را به راحتی در خود جای دهد.این جنس به جکوزی قابلیت مقاومت بالایی میده که در مقابل فشار بسیار موثر میباشد. این محصول پمپ مخصوص گرم کن و باد کننده بدنه برخوردار بوده که قادر است دمای آب را حداکثر تا 40 درجه افزایش دهد. از ویژگی های بسیار خوب این جکوزی داشتن پمپی با قابلیت پمپاژ و مکش آب بوده و از اقلامی مانند درپوش و زیرانداز برای مراقبت بهتر بهره مند می باشد. از این جکوزی بادی می توان با خیالی آسوده در فضای باز نیز استفاده کرد زیرا مقاومت لازم را در برابر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت.این محصول را میتوانید از فروشگاه اینتکس سفارش  دهید و کمترین زمان تحویل بگیرید.


جکوزی بادی مدل HAWAII بست وی

جکوزی بادی مدل HAWAII بست وی دارای مزیت های مختلف می باشد که باعث می شود تا علاقه مندان به تفریحات آب به سمت آن کشیده شوند و طرفداران زیادی کسب کنند. این محصول دارای بدنه ای بادی و منعطف می باشد به طوری که در اثر برخورد با آن صدمه ای شامل حال افراد نمی شود به همین جهت است که می توان گفت بهتر و مناسب تر از جکوزی های بتنی می باشد. بست وی شرکتی بزرگ در تولید محصولات بادی می باشد که از زمان های قدیم فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای ضمانت نامه اصالت کالا می باشد. بست وی می تواند محصولات فراوانی را بر حسب تمایل و علاقه افراد بسازد و به تولید انبوه برساند. مزیت خرید محصولاتی که تولید شرکت بست وی هستند این است که محصولی اورجینال به شما داده می شود و می توان از کیفیت و دوام آن اطمینان کامل را داشت تا در طول استفاده دچار مشکلاتی مانند خرابی نشد. این محصول دارای بخش های مختلف و منحصر به فردی است که می تواند بهتر و مناسب تر از استخر های قدیمی باشد.


محل استفاده از جکوزی بادی

خرید این گونه محصولات نیازمند فضایی گسترده است تا با این وجود بتوان از آن استفاده بهینه به عمل آورد. علاوه بر آن این جکوزی بادی به شما این امکان را می دهد تا با در دست داشتن آب گرم به عضلات و استخوان های خود استراحت دهید و به حالت آرامش بخشی برسید. جکوزی بادی دارای ابعادی است که محل استفاده از آن را مشخص می کند این ابعاد با طول و عرض 180 سانتی متر بوده است که سبب تشکیل محصول به شکل مربع را می دهد. برای نصب محصول نیز می بایست فضایی را ایجاد نمود تا این ابعاد در داخل آن جای گیرند و به راحتی در دسترس باشند. برای کارکرد این جکوزی بادی می توان آن را در حاشیه استخر ها و در مجاورت آن ها احداث نمود و به این گونه در فضای آبی تفریحی از این نمونه نیز برخوردار شد. علاوه بر آن در سالن های ورزشی نیز می توان محصول را استفاده کرد و برای استراحت ورزشکاران به کار برد. جکوزی بادی امکان آن را دارد که در حیاط های بزرگ منازل نصب گردد. به این صورت می تواند در هر زمان از روز مورد دسترسی قرار گیرد و برای استفاده مداوم افراد آماده شود. 


روش راه اندازی محصول

برای این که محصولی بی نقص را داشته باشید ابتدا می بایست از روش راه اندازی آن اطلاع کافی را داشته باشید تا با این وجود بتوانید از آن استفاده بهینه به عمل آورید. جکوزی بادی به وسیله برق خانگی نیز راه اندازی می شود و تنها با اتصال پمپ باد به برق انجام می شود. این کار زمان کمی را می گیرد و بدنه بادی به سرعت باد می شود. علاوه بر آن این محصول دارای ظرفیتی است که آب را درون خود قرار می دهد و سبب می شود تا به راحتی بتوان در آن قرار گرفت. آب نیازی به گرم بودن ندارد. چرا که پس از راه اندازی محصول و آب کردن آن می توان گرمکن را به برق متصل کرد و دمای مطلوب را تنظیم نمود. به همین جهت است که جکوزی بادی در هر فضایی که آب گرم نیز ندارد می تواند نصب و استفاده شود.


حمل و نقل آسان

محصول مورد نظر را می توان در هر محلی استفاده کرد. این به آن معنا است که می توان محصول را با راه اندازی در محلی مجدد جمع آوری نمود و در محلی دیگر نصب کرد. این ویژگی سبب می شود تا محصول قابل حمل شود و در مسافرت ها نیز استفاده گردد. بدنه به همان روش که راه اندازی می شود جمع آوری نیز می گردد و در بسته بندی مورد نظر قرار می گیرد. سپس با ابعاد کم به هر محلی جا به جا می گردد.


خرید

جهت خرید جکوزی بادی مدل HAWAII بست وی به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
840 لیتر
طول
180 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس بدنه
PVC و برزنت لایه ای
تعداد
2-4 نفر
نوع نمایشگر
دیجیتالی
سایر ویژگی ها
وزن حالت پر شده : 879 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...