جکوزی بادی هیدروجت بست وی

کد bestway 54144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت آب: 795 لیتر
  • قطر: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 71سانتی متر
  • وزن: 67.6 کیلوگرم
38,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی هیدروجت بست وی یکی از سری جکوزی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

جکوزی بادی هیدروجت بست وی یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد شرکت بست وی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره مند می باشد و توانسته توجه بسیاری از افراد را در دنیا به خود جلب کند. جنس بدنه این جکوزی بادی از TriTech بوده که در برابر نور خورشید و انواع دمای آب مقاومت بسیار بالایی داشته و به هیچ عنوان دچار تغییر حالت نمی شود. این محصول دارای بدنه و کفی بسیار نرمی بوده تا شما بتوانید هنگامی که درون آن می نشینید نشیمنگاه نرمی داشته باشید و با آرامش کافی درون آن به استراحت کردن بپردازید. ظرفیت آب این جکوزی 795 لیتر بوده که می توانید پس از ریختن آب درون آن، دمای آب را با استفاده از دستگاهی که در کنار این جکوزی قرار می گیرد، تنظیم کنید و به راحتی آن را کنترل کنید. این دستگته قابلیت افزایش دمای آب تا 40 درجه سانتیگراد را دارا می باشد. یکی از مزیت های این محصول دارا بودن روکش است. یعنی شما می توانید هنگامی که نمیخواهید از جکوزی بادی استفاده کنید با روکشی که بر روی آن وجود دارد سطح جکوزی را پوشانده تا از تغییر دمای آب جلوگیری کنید. از این محصول می توان در حیاط منزل و یا در حیاط ویلا ها استفاده کرد. همچنین 4 تا 6 نفر به راحتی می توانند درون آن قرار بگیرند و اوقات خوشی را کنار یکدیگر سپری کنند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .


جکوزی بادی هیدروجت بست وی

جکوزی بادی هیدروجت بست وی کاربردی ترین محصول برای حاشیه استخر ها می باشد و می بایست آن ها را در محل های مناسب راه اندازی نمود. این جکوزی بادی قابلیت آن را دارد که به راحتی برای آب درمانی مورد استفاده قرار گیرد و به بیماران دارای درد های مفاصل کمک کند تا روند بهبود خود را بهتر نمایند. این محصول سبب می شود تا افراد تایم مناسبی برای آرامش داشتن در فضای آبی داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل لذت ببرند. محصول بادی دارای بدنه ای مقاوم است و با توجه به سبک بودن بدنه بر روی سطح می تواند با استحکام لازم قرار گیرد. استوار بودن محصول بر روی سطوح لغزنده ای مانند استخر ها سبب می شود که با وجود خیس شدن نیز لیز خوردن و سر خوردن ایجاد نشود و افراد در امنیت کامل در فضا به سرگرمی های آبی خود بپردازند. فضای داخلی محصول نیز طراحی منحصر به فرد دارد و توانایی داشتن شرایط لازم برای استفاده طولانی مدت را دارا می باشد. این محصول را با کسب اطلاعات بیش تر خریداری نمایید.


مزیت های طراحی محصول

محصول مورد نظر ساخت شرکت بست وی می باشد و در واقع محصولی اورجینال را شامل می شود. این محصول بدنه ای اصل و فابریک دارد به طوری که در طول زمان استفاده می تواند به بهترین شکل ممکن ایفای کارایی کند. جکوزی بادی دارای رنگ بدنه ای است که می توان آن را در فضاهای مختلف قرار داد و با توجه به این رنگ برخی دکور ها را نیز سبب شد. علاوه بر آن بدنه به صورت گرد طراحی شده است تا افراد یک نفره یا دو نفره در داخل آن به راحت ترین شکل قرار گیرند و لذت ببرند. این محصول امکان فراهم کردن نرمی و منعطف بودن بسیار زیاد دارد و می تواند در صورت استفاده طولانی مدت بدن را از خستگی و آسیب در امان نگه دارد. جلوگیری از خستگی در افراد اشتیاق آن ها را به بودن در داخل جکوزی بادی افزایش می دهد به همین جهت می توان آن را در فضاهای شخصی افراد راه اندازی و نصب نمود و از آن بهره گرفت.


در پوش محصول

برخی از محصولات را می بایست قبل از استفاده به صورت کامل شستشو داد و به تمیز کردن آن پرداخت چرا که بدنه با رطوبت همراه است و در طولانی مدت سبب تکثیر موجودات ریز مانند باکتری ها می شود. به همین جهت نظافت این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است. اما برخی دیگر از محصولات مانند این جکوزی بادی دارای درپوش هستنند تا با این روش بدنه داخلی محصول تمیز باشد و در هر زمان مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با توجه به داشتن درپوش می تواند از ورود آلودگی به محیط جلوگیری شود و به این گونه با داشتن محیطی تمیز به استفاده از محصول پرداخت. به همین دلیل است که این درپوش دارای بند هایی است که محکم و ثابت قرار می گیرد و این کارایی را بیش تر ایجاد می کند. علاوه بر این درپوش سبب می شود آب را طولانی مدت در داخل خود قرار می دهد و دمای آن را نیز حفظ می کند. این میزان دما برای استفاده مجدد از محصول مهم است و دارای استفاده دائمی از محصول می شود.


تنظیم دمای آب محصول

در زمان استفاده از محصول بدنه با آب دمای پایین پر می شود چرا که خود محصول دارای گرمکن آب است و میزان آب داخلی بدنه را زیاد می نماید. اما این دما می بایست بر طبق سلیقه افراد باشد و بر حسب نیاز آن ها تعیین گردد. به همین دلیل گرمکن قابلیت آن را دارد که دمای مورد نظر انتخاب شود و در کوتاه ترین مدت آب درونی محصول نیز به همین دما تبدیل شود. این کار برای بیمارانی مهم و قابل اهمیت است که دمای آب برای آن ها مهم است و یا دارای پوست های حساسی هستند.


خرید

در صورت تمایل به خرید جکوزی بادی هیدروجت بست وی به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید.

ظرفیت آب
795 لیتر
قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
71سانتی متر
وزن
67.6 کیلوگرم
نوع نمایشگر
دیجیتالی
جنس بدنه
TriTech
تعداد
4-6 نفر
سایر ویژگی ها
نصب آسان
دارای روکش برای پوشاندن سطح جکوزی
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
دارای زیرانداز
قابلیت تنظیم دما
قابلینت تنظیم فشار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...