جکوزی بادی پیش ساخته مدل وگاس

کد Bestway 54112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 935 لیتر
  • قطر: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 61 سانتی متر
34,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی پیش ساخته مدل وگاس یک محصول فوق العاده مناسب برای استفاده هم زمان 4 تا 6 نفر می باشد. این محصول دارای نمایشگر دیجیتال بوده که میتوان

جکوزی بادی پیش ساخته مدل وگاس یکی از محصولات جدید شرکت بست وی بوده که به تازگی روانه بازار شده است. جنس بدنه این محصول از نوع PVC و برزنت لایه ای بوده که مقاومت فوق العاده بالایی دارد. این محصول مناسب برای استفاده هم زمان 4 تا 6 نفر می باشد. از ویژگی های خاص این جکوزی می توان به داشتن صفحه دیجیتال لمسی ان اشاره کرد که می توانید به راحتی دما و فشار اب را تنظیم نمایید. هم چنین به دلیل داشتن وزن مناسب می توان ان را جا به جا کرده و درمکان مناسب ان را راه اندازی نمایید. این محصول تا حداکثر دمای 40 درجه را می تواند برای شما ایجاد کند. هم چنین نصب این جکوزی بادی در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در کنار این محصول شناور قرص کلر ، فیلتر و همچنین DVD آموزشی وجود دارد که در مواقع نیاز می توانید از ان ها هم استفاده کنید. این کالا با برق خانگی 220 ولت قابل استفاده می باشد. هم اکنون این محصول زیبا را می توانید با ضمانت یک ساله از سایت نمایندگی اینتکس با کیفیت اصلی خریداری نمایید .


جکوزی بادی پیش ساخته مدل وگاس

جکوزی بادی پیش ساخته مدل وگاس اسباب مورد نیاز جهت تجهیز کردن مکان های تفریحی آبی می باشد که دارای قابلیت های مختلف است. جکوزی ها به منظور استفاده از آب گرم و داغ ساخته شده اند و طراحی آن ها به گونه ای است که این آب داغ در مدت زمان طولانی به دمای مطلوب خود باقی می ماندو جکوزی بادی نیز دارای اجزای به هم متصلی است که در زمان استفاده  نصب در کنار هم قرار گرفته و تشکیل محصولی کاربردی را می دهد. جکوزی بادی قابلیت آن را دارد که به جای جکوزی های بتنی استفاده شود و دیگر نیازی به حفر زمین نیست. این در حالی است که برای ساخت جکوزی بتنی زمان و هزینه زیادی لازم است و نیازمند خرید مصالح نیز می باشید. این مسئله در حالی است که می توان با پرداخت هزینه ای کم تر یک جکوزی بادی تهیه نمود و بدون هیچ مشکل و دشواری آن را به روشی آسان نصب کرد. در این صورت به راحتی می توان از وجود محصولی تفریحی آبی برخوردار شد. استفاده از جکوزی بادی نیازمند کسب اطلاعات بیش تر در این باره است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.


بدنه ای اورجینال و مقاوم

جکوزی بادی دارای بدنه ای است که با اتصال به برق باد می شود و به شکل اصلی خود در می آید. این محصول را می توان در محل های مختلف استفاده کرد. در خانه هایی که بزرگ و وسیع می باشند و یا دارای حیاطی گسترده هستند می توان جکوزی بادی را نصب نمود و از وجود آن بهره مند شد. جکوزی بادی مورد مناسبی برای نصب در حاشیه استخر ها می باشد که افراد بتوانند در کنار استخر و شنا به استراحت در آب گرم مشغول شوند. بدنه محصول از جنس پی وی سی است که در واقع پلاستیک فشرده می باشد و دارای ضخامت بالایی می باشد. کف بدنه امکانی را ایجاد می کند که آب به بیرون نشت داده نشود و میزان آب در زمان معین داخل بدنه محفوظ باشد. جکوزی بادی در زمان ارتباط طولانی مدت با آب داغ دچار آسیب و یا تغییر شکل نمی شود به همین جهت است که می توان کیفیت و دوام آن را تضمین نمود و دانست که از محصولی مرغوب برخوردار می باشید.


محصولی برای تمامی افراد

می توان گفت که جکوزی بادی برای تمامی افراد مورد استفاده قرار می گیرد چرا که میزان دمای آب درونی آن تنظیم می شود و قابلیت آن را دارد که به میزان بالا و یا داغ قرار گیرد. این کار با استفاده از نمایشگر دیجیتالی صورت می گیرد که لمسی است و دارای امکان تنظیم به هر میزان می باشد. با روشن کردن آن آب داخل محصول به سرعت داغ می شود و به دمای مطلوب می رسد. به همین دلیل است که اتصال به منبع آب گرم دارای اهمیت نیست و تنها می بایست به شلنگ آب اتصال داشته باشد. جکوزی بادی گنجایش معینی دارد و 935 لیتر آب در داخل آن جای می گیرد. به همین دلیل این میزان مشخص از هدر رفتن آب اضافی جلوگیری می کند. علاوه بر آن جکوزی بادی برای آب درمانی افراد بیمار نیز استفاده می شود و می تواند دسترسی به آب گرم را برای آن ها آسان تر سازد.


گرم ماندن آب درونی محصول با درپوش

بخشی در این محصول وجود دارد که قابلیت جدا سازی و اتصال مجدد داشته و می توان در هر زمان آن را استفاده کرد. این بخش در واقع درپوش محصول است که در زمانی که نیازی به استفاده از محصول ندارید دهانه آن را به طور کامل می پوشاند و می تواند از خروج دما به بیرون جلوگیری کند همچنین می تواند آب را پاک و تمیز نگه دارد. در زمانی که این درپوش را می گذارید بست هایی در اطراف آن وجود دارد که سبب ثابت ماندن آن در دهانه محصول می شود و این امکان را ایجاد می کند که تکان نخورده و جا به جا نشود.


خرید

در صورت تمایل به داشتن جکوزی بادی پیش ساخته مدل وگاس به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
935 لیتر
قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس بدنه
pvc و برزنت لایه ای
تعداد
4-6 نفر
نوع نمایشگر
دیجیتالی - لمسی
وزن
38.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
وزن حالت پر شده : 966 کیلو گرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یکساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...