جکوزی بادی پیش ساخته مربعی بست وی

کد bestway 54138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت آب: 795 لیتر
  • طول: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 71سانتی متر
  • عرض: 180 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی اینتکس 6 ضلعی محصولی با سیستم گرم و سرد کننده آب است که با بدنه مقاوم و با کیفیت ساخته شده  و برای تمامی سنین بخصوص بزرگسالان مناسب

جکوزی بادی آماده مربعی بست وی از جدید ترین و با کیفیت ترین جکوزی های بادی ساخت شرکت بست وی میباشد که ویژگی ها و کاربردهای فراوانی داشته و میتواند از آن در منازل مسکونی استفاده کرد بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید.این جکوزی بادی با طراحی بدنه مربعی شکل خود که برای استفاده 2 الی 4 نفره طراحی شده یکی از ساده ترین جکوزی های موجود در بازار است که مورد استقبال بسیاری از خریداران واقع شده . این جکوزی بدنه ای ساخته شده از جنس PVC و برزنت داشته که از کیفیت و ضخامت بالایی برخوردار است. و در مقابل هرگونه فشار وضربه ای مقاومت بالایی داشته و مشکلی برای آن به وجود نمیاید.این بدنه ساختار دو لایه داشته و در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و گرمای آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت. پمپ گرم کن و باد کننده بدنه این جکوزی از نوع دیجیتالی بوده که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است. محصولی که به خوبی عمل مکش و پمپاژ آب را در داخل بدنه انجام داده و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای آب درمانی نیز باشد. از ویژگی های خوبی که این جکوزی داشته می توان به درپوش و زیرانداز برای مراقبت بهتر اشاره کرد.این جکوزی بادی همچنین دارای وزن مناسبی بوده و میتوانید به سادگی آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید از آن استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید جکوزی بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

جکوزی بادی پیش ساخته مربعی بست وی

یکی از بهترین نمونه های جکوزی بادی موجود در ایران، جکوزی بادی پیش ساخته بست وی می باشد که توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران عرضه می شود. این جکوزی بادی دارای ویژگی های زیادی می باشد که آن را از دیگر محصولات متمایز می کند. به علاوه این جکوزی بادی دارای قیمتی مناسب می باشد. در ادامه ویژگی های این جکوزی بادی را بررسی می نماییم تا بهتر با این محصول خاص آشنا شوید.



طراحی ظاهری جکوزی بادی

این جکوزی بادی به صورت مربع طراحی شده است. بدنه جکوزی بادی آبی رنگ بوده و بدنه داخلی آن سفید می باشد. در داخل بدنه جکوزی دریچه های آب مشاهده می شود که توسط آن ها آب به داخل پمپاژ می شود. در بدنه بیرونی جکوزی نیز پمپ آن مشاهده می شود. این جکوزی دارای پمپی بسیار قوی می باشد که با شدت زیاد آب را به داخل جکوزی پمپاژ می کند. پمپ این جکوزی به صورت دیجیتالی بوده که دارای نمایشگر دیجیتالی می باشد. جکوزی بادی بست وی از طراحی ساده ای برخوردار می باشد. 


ساختار و کارکرد جکوزی بادی 

جکوزی بادی بست وی قابلیت استفاده با برق خانگی را دارا می باشد. این جکوزی بادی دارای پمپ باد سرخود برقی می باشد و به سرعت می توان آن را راه اندازی نمود. جکوزی بادی بست وی بر روی بدنه دارای پمپ گرم کن نیز می باشد که می توان توسط آن دمای آب موجود در جکوزی را تنظیم کرد. این جکوزی بادی از پلاستیک فشرده چند لایه ساخته شده است که عایق حرارت می باشد و در هنگام استفاده و پس از تنظیم دمای آب به سادگی حرارت خود را از دست نمی دهد. هم چنین وجود این لایه ها باعث می شود مقاومت جکوزی بادی بسیار بالا باشد. این جکوزی بادی را می توانید در فضای باز و در مقابل آفتاب مورد استفاده قرار دهید و از گرمای آفتاب لذت ببرید بدون اینکه بدنه محصول کوچک ترین آسیبی ببیند. هم چنین بدنه محصول به گونه ای طراحی شده است که در مقابل دماهای مختلف آب بسیار مقاوم است و هیچ گاه دچار افت کیفیت نمی شود. برای حفظ کیفیت این جکوزی بادی یک عدد زیر انداز برای آن در نظر گرفته شده است که در هنگام راه اندازی می توانید از آن استفاده نمایید. شما باید از کشیدن جکوزی بادی بر روی زمین خودداری کنید تا به بدنه آسیب نرسد. در صورت رعایت کردن نکات نگه داری این جکوزی طول عمر بسیار بالایی را دارا می باشد. 


ابعاد و ظرفیت جکوزی بادی 

جکوزی بادی دارای طول و عرض 180 سانتی متر است. ارتفاع این جکوزی بادی نیز 71 سانتی متر می باشد. استخر بادی برای استفاده 2 الی 4 نفر طراحی شده است و قابلیت استفاده در منزل را نیز دارد. ظرفیت آب این جکوزی بادی 795 لیتر است. این جکوزی بادی دارای درپوش می باشد تا آب درون جکوزی را تمیز نگه دارد. شما پس از هر بار استفاده می توانید درپوش را بر روی جکوزی قرار دهید تا آن را از بغل قفل کنید تا درپوش حرکت نکند. با استفاده از این درپوش آب جکوزی را می توان تا چندین بار مورد استفاده قرار داد و تعویض نکرد. 


روش خرید جکوزی بادی 

جکوزی های بادی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که با توجه به مواردی مانند سایز و ظرفیت و قابلیت ها و ... خریداری می شوند. در سایت اینتکس تهران انواع متفاوتی از این محصولات وجود دارد که می توانید با مطالعه مشخصات این محصول با ساختار و طرز کار آن ها آشنا شده و جهت خرید اقدام نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز آماده هستند تا هر گونه سوال شما را در مورد محصولات بادی پاسخگو باشند و جهت خرید محصولات بادی شما را راهنمایی کنند. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته مربعی بست وی با ارزان ترین قیمت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس تهران خریدی ساده و مقرون به صرفه انجام دهید.

ظرفیت آب
795 لیتر
طول
180 سانتی متر
ارتفاع
71سانتی متر
عرض
180 کیلوگرم
نوع نمایشگر
دیجیتالی
جنس بدنه
PVC و برزنت لایه ای
تعداد
2-4 نفر
نوع
بیضی
ساير ويژگي ها
وزن حالت پر شده: 867 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
دارای زیرانداز و درپوش
قابل استفاده برای فضای باز
دارای پمپ دیجیتالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...