سایبان جکوزی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 0.4 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 109 سانتی متر
  • عرض: 94 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید سایبان جکوزی بست وی ب برترین کیفیت و قیمت به همراهی گارانتی اصالت کالا از نمایندگی فروش محصولات برند بست وی و اینتکس در ایران

سایبان جکوزی بست وی از سری محصولات لازم و ضروری برای افرادی می باشد که از جکوزی های خانگی خود در زیر نور آفتاب استفاده می کنند . این سایبان جکوزی توسط برند بست وی تولید و روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران جکوزی های بادی و پیشساخته باز کند . جنس پارچه تشکیل دهنده این محصول از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاوت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و خیال شما را بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین در بخش وسط این محصول یک عدد پنجره تعبیه شده است که می تواند نقش بسزایی در تهویه هوای داخلی جکوزی و گردش هوا داشته باشد . این سایبان جکوزی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما تعدادی از رنگ های پر فروش را فراهم آورده ایم . همچنین به همراه این سایبان پایه های مستحکم به همراه طناب اتصال وجود دارد که در محکم تر کرده این سایبان نقش بسزایی را ایفا می کند . سایبان جکوزی بادی بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید از طریق سایت و یا تلفنی اقدام به سفارش محصول نمایید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

وزن
0.4 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
ارتفاع
109 سانتی متر
عرض
94 کیلوگرم
ساير ويژگي ها
طراحی زیبا و منحصر به فرد
دارای پنجره تهویه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...