جکوزی بادی 8 ضلعی مشکی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 201 سانتی متر
  • عرض: 201 سانتی متر
  • ارتفاع: 71 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 795 لیتر
115,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی 8 ضلعی مشکی اینتکس از بهترین محصولات بادی ساخت این شرکت است که دارای کیفیت ساخت بالایی میباشد و از این نظر مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.قطر در نظر گرفته شده برای این جکوزی 2 متر میباشد  و دیواره های آن از هر سمت حدود 25 سانت فضا را اشغال می کنند که در نهایت فضای یک متر و نیمی را برای استفاده شخص محیا می کند. با این مشخصه های فیزیکی و همراه با تمامی لوازم، بسته بندی این جکوزی بادی حدود 70 کیلوگرم بوده که در میان این دسته از کالا ها یکی از محصولات سبک و قابل حمل  به حساب می آید.جنس به کار رفته در بدنه این محصول نیز از نوع PVC بوده که استفاده از این جنس در ساختار آن باعث شده تا این جکوزی مقاومت بالایی داشته باشد و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. تجهیزات همراه این جکوزی بادی به سه قسمت مختلف تقسیم می شوند که در قالب یک پک مجتمع به کنار جکوزی متصل می شوند و میتوانید همه ی آنهارا بسته بندی کرده و یکجا حمل کنید.این جکوزی مجهز به آبگرمکن قوی ای بوده و  دارای قدرت 2200 واتی بوده که می تواند دمای آب را تا 40 درجه افزایش دهد. تمامی امکانات و فشار آب و دما را می توانید از طریق نمایشگر کناری جکوزی به سادگی کنترل کنید. همراه این جکوزی دو عدد فیلتر تصفیه اضافه به همراه دو عدد بالشت قرار دادن سر وجود دارد که به دیواره ها متصل می شود تا راحتی شخص را افزایش دهد. این جکوزی بادی مشکی را می توانید با تماس با فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید .



جکوزی بادی 8 ضلعی مشکی اینتکس

جکوزی بادی 8 ضلعی مشکی اینتکس یکی دیگر از منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که امروزه به جای جکوزی های دیگر کاربرد دارد و بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز مانند حاشیه استخر ها می باشد. این جکوزی بادی دارای هشت ضلع است که به جذابیت ظاهری آن کمک کرده و توانسته بهترین گزینه را برای استفاده افراد ایجاد سازد. علاوه بر آن این محصول با چنین ظاهری می تواند ابعاد مفیدی را ایجاد سازد تا استفاده کنندگان به راحتی از آن استفاده نمایند. محصول مورد نظر دارای قسمتی به عنوان نشیمن است که برای منظور های خاصی ایجاد شده است. به همین دلیل می توان با وجود آن به بهترین شکل از محصول استفاده نمود. جکوزی بادی بدنه ای بادی دارد که برای داشتن طول عمر بالا نیازمند مراقبت های زیادی است تا بتواند مدت زمان زیادی در دسترس افراد برای استفاده باشد. جکوزی بادی رنگی زیبا و شفاف دارد که بر گرفته از جنس آن است. به همین جهت می توان گفت که به محیط استفاده خود نیز جذابیت می بخشد. جهت خرید محصول با ما همراه باشید.


قسمت های تشکیل دهنده محصول

جکوزی بادی از بدنه ای بادی تشکیل شده است که در مجموع با بسته بندی که دارد وزن حدود 70 کیلوگرم را به خود اختصاص می دهد. این محصول در مقایسه با جکوزی های دیگر وزن کمی دارد و با توجه به طراحی خود از جکوزی های بتنی و قدیمی بهتر می باشد. قابلیت حمل این محصول نیز نسبت به جکوزی های قدیمی باعث شده است تا بهترین گزینه برای تفریح افراد باشد و بتوانند به راحتی آن را حمل کنند. در داخل بدنه بخش هایی وجود دارد که همگی به راحتی افراد کمک می کند. دو بالش بادی در داخل محصول ایجاد شده است که با استفاده از آن افراد می توانند ساعت های زیادی را به صورت درازکش در داخل جکوزی و در داخل آب گرم باشند و به آرامش خود برسند. برای استفاده از محصول نیازمند به آب گرم می باشد اما با احداث محصول در محل های مختلف و کسب آب گرم این آب دمای خود را در طول استفاده نگه نمی دارد و حفظ نمی کند به همین دلیل به محصول دستگاهی متصل است که کارایی لازم را ایجاد می سازد. آب گرمکن موجود در کنار محصول که به صورت متصل می باشد باعث ایجاد دمای گرم می شود و این دما را در تمامی زمان ها حفظ می کند. به همین دلیل است که جکوزی بادی کارایی خود را مشابه با جکوزی های بتنی ایجاد می سازد.


بخش بادی کناره محصول

یک بخش در کناره محصول قرار دارد که در صورت نیاز قابلیت جدا سازی نیز دارد. این بخش به نام زیر پایی محصول شناخته می شود اما کارایی های مختلفی داردو در صورت تمایل می توان این بخش را به صورت جدا از بدنه قرار داد و در فضایی دیگر برای استراحت افراد مهیا ساخت. اما به طور کلی این قسمت برای راحتی استفاده از محصول می باشد و ورود و خروج افراد را به داخل بدنه راحت می کند. علاوه بر آن می تواند نشیمنی مناسب برای افرادی باشد که در حاشیه جکوزی بادی تمایل به استراحت دارند. این بخش از جنس بدنه می باشد و دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی است.


مراقبت از محصول

اگر قصد داشتن محصول در طول عمر بالا را دارید می توانید با توجه به نکات مورد نظر در مورد مراقبت از آن این محصول را در طول سال های زیاد داشته باشید. بدنه محصول از دیواره های بادی تشکیل شده است که ضخامت دارد. درون آن ها را لایه هایی تشکیل داده است که باعث استحکام محصول شده اند. این لایه ها در صورتی که آب به داخل بدنه وارد شود سست می شود و از بین می رود. برای جلوگیری از این کار می بایست بدنه را از ایجاد سوراخ در امان نگه داشت. به همین دلیل است که از نزدیک کردن اشیاء نوک تیز به بدنه خودداری کنید تا محصول سوراخ نشود و از بین نرود.


خرید

برای خرید جکوزی بادی 8 ضلعی مشکی اینتکس به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را با ارسال سریع دریافت نمایید.

طول
201 سانتی متر
عرض
201 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
ظرفیت آب
795 لیتر
جنس بدنه
pvc و برزنت
سایر ویژگی ها
دارای دستگاه هیتر
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
دارای زیر انداز و درپوش
قابل استفاده در فضای باز
دارای dvd آموزشی
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...