جکوزی پیش ساخته پریس بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 806 یتر
  • قطر: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
36,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی پیش ساخته پاریس بست وی ساخت شرکت بست وی می باشد که در سال 2016 تولید و به بازار عرضه شد.این جکوزی بادی در زمان عرضه توانست فروش بالایی داشته باشد و این فروش بالا به دلیل ویژگی های زیادی است که این محصول دارد.طراحی این جکوزی بسیار خاص بوده و  به دلیل چراغ های داخلی آن یکی از آیتم های طراحی آن به شمار میرود  به صورت پیشفرض در قسمت داخلی قرار داده شده اند و در هفت رنگ مختلف قابل تنظیم هستند که رنگ این چراغ ها را می توان به وسیله ریموت کنترل موجود در بسته بندی تنظیم کرد. همچنین ریموت کنترل مورد جدیدی است که تنها در مدل پاریس مشاهده می شود و توسط آن می توان پنج عمل اصلی روشن کردن جکوزی، تنظیم دمای آب، روشن کردن چراغ های درونی، تغییر رنگ چراغ ها و حالت خودکار را انجام دهد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به نمایشگر آن اشاره کرد که کنترل کاملی به شما میدهد و  این نمایشگر  با کلید های لمسی بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد و به شما اجازه میدهد تا  تنظیمات دقیق تری برای فشار و دمای آب را به آن اعمال کنید..جکوزی بادی مدل پاریس با مشخصه های جدید و متفاوتی با سایر جکوزی های بادی و جکوزی های پیش ساخته تولید شده است این محصول با ابعاد 196×66 سانتی متر مناسب استفاده 4 تا 6 نفر بوده و استفاده از آن نیز به سادگی امکان پذیر است. این محصول یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد .


نوع
گرد
ظرفيت آب
806 ليتر
قطر
196 سانتي متر
ارتفاع
66 سانتي متر
وزن
40.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC و برزنت لایه ای
تعداد
3-4 نفر
نمایشگر

نوع نمایشگر
دیجیتالی
زيرانداز

شرکت سازنده
بست وی
ساير ويژگي ها
وزن حالت پر شده: 840 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراه
DVD آموزشي، ریموت کنترل


جکوزی پیش ساخته پریس بست وی

جکوزی پیش ساخته پریس بست وی محصولی بزرگ و جادار می باشد و برای استفاده در حاشیه استخر ها گزینه منحصر به فردی محسوب می شود. جکوزی بادی دارای اجزای تشکیل دهنده ای است که آماده نصب می باشند و تنها با کنار هم قرار گرفتن این اجزا قابل استفاده می گردد. این محصول کاربردی برای مصارف مختلف استفاده می شود و در تعداد بالا در استخر های عمومی نیز قابل نصب می باشد. به همین دلیل است که بدنه ای مقاوم دارد تا مورد استفاده دائمی و مکرر افراد قرار گیرد. جکوزی پیش ساخته به معنای آن است که اجزای تشکیل دهنده آماده هستند و نیازی به متصل کردن این بخش ها به هم نیست. برای این کار نیز تنها می توان محصول را از بسته بندی خود خارج کرد و در کنار هم قرار داد. جکوزی ها به منزله استفاده از آب گرم برای درمان بیماری ها نیز استفاده می شود و برای آرامش و استراحت در آب تهیه شده است. به همین دلیل طراحی مناسب و منحصر به فرد دارد تا کارایی خود را به درستی انجام دهد. برای خرید محصول با ما همراه باشید.


دارا بودن نمایشگر 

یکی از بخش هایی که در این جکوزی ایجاد شده است و سبب جذب طرافداران بیش تری شده است دارا بودن نمایشگری می باشد که از نوع دیجیتالی بوده و سبب نمایش دادن دمای و گنجایش آب درونی بدنه می شود. در داخل محصول آبی به میزان 806 لیتر جای می گیرد. این میزان آب از طریق اتصال به شلنگ آب تامین می شود. به همین جهت است که می توان گفت که پر کردن بدنه راحت و آسان می باشد و در زمان کمی رخ می دهد. دمای این آب دارای اهمیت نمی باشد چرا که ممکن است در فضاهای مختلف امکان دسترسی به آب گرم وجود نداشته باشد. همچنین ممکن است دمای مطلوب حاصل نشود. به همین دلیل است که این محصول با داشتن گرمکن آب دورنی را گرم و داغ می کند. این دما و تنظیم آن همگی بر روی نمایشگر دیجیتالی نمایان می باشد و مشخص می شود. به همین دلیل است که تنظیم آن میسر است و برحسب علاقه و نیاز افراد تعیین می شود. نمایشگر امکان آن را ایجاد می کند تا در هر زمان بتوان آب را با دمای مختلف مورد استفاده قرار داد و آن را کم و زیاد کرد.


قابلیت های بدنه

قابلیت های بدنه جکوزی بادی بسیار گسترده می باشد و ضخامت آن نیز زیاد است. چرا که این محصول در ارتباط زیاد با آب گرم بوده و می بایست مقاومت لازم به جهت این ارتباط را داشته باشد. دمای بالایی آب در محصولات مشابه باعث می شود تا بدنه شکل خود را از دست بدهد و حالت اولیه خود را تغییر دهد. چرا که بدنه از جنس پی وی سی است که همان پلاستیک فشرده می باشد. دمای بالا سبب خمیده شدن بدنه می گردد و شکل پذیری آن را به گونه ای نامطلوب ایجاد می کند. اما این محصول با داشتن بدنه ای اورجینال و خاص این ویژگی را دارد که حالت اولیه خود را حفظ کند و دچار خرابی و آسیب در زمان ارتباط با آب گرم نشود. مبحث قابلیت های بدنه در مجموع شامل دوام و طول عمر محصول می شود و می تواند برای سال های زیاد این مورد مدنظر را استفاده کرد.


قابل نصب در منزل

از آن جایی که محصول دارای ابعاد مناسبی است و در فضاهای بزرگ که دارای حمام های وسیع نیز هستند می توان آن را نصب کرد. منزل هایی که دارای متراژ زیادی می باشند دارای حمام های گسترده ای نیز هستند که می توان در داخل آن مجموعه های آبی را نیز به کار برد. علاوه بر آن حیاط های این خانه ها نیز می تواند مکان مناسبی برای احداث جکوزی بادی باشد تا در هوای گرم و آفتابی نیز بتوان از آن بهره کافی را برد.


خرید

جهت خرید جکوزی پیش ساخته پریس بست وی همین حالا وارد سایت اینتکس تهران شوید و خرید خود را انجام دهید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
806 یتر
قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس بدنه
pvc و برزنت لایه ای
تعداد
3-4 نفر
نوع نمایشگر
دیجیتالی
وزن
40.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
وزن حالت پر شده : 840 کیلو گرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یکساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
دارای زیر انداز
دارای نمایشگر
دارای چراغ های داخلی در هفت رنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...