حلقه بادی رنگی مخصوص شنا

intex 58202EU

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
  • وزن: 800 گرم
  • سایر ویژگی ها: دارای دو دستگیره سرخود
600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه بادی مخصوص شنا اینتکس محصولی با رنگبندی داخلی شیک و جذاب برای استفاده تمام سنین از جمله کودکان و بزرگسالان که ساخته شده از جنس PVC مقاوم با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که مناسب استفاده های تفریحی و همچنین نجات غریق در انواع آب ها می باشد. از ویژگی بسیار خوب این حلقه بادی می توان به داشتن دو دستگیره پلاستیکی سرخوددر آن اشاره کرد.

حلقه بادی رنگی مخصوص شنا

حلقه های شنا از سری محصولات تفریحی بوده که با تنوع و ابعاد مختلف برای استفاده تمام سنین طراحی و تولید شده است. حلقه بادی رنگی مخصوص شنا یکی از این گروه محصولات بوده که مناسب استفاده رده سنی بزرگسال تولید شده و دوام بالایی دارد. این حلقه شنا که از تولیدات پرفروش کارخانه اینتکس به شمار رفته که به راحتی راه اندازی و یا جمع اوری شدن و مناسب استفاده در آب های آرام می باشد. در بخش نقد و بررسی شما می توانید با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید حلقه شنا را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه شوید.


ساختار ساده و رنگی حلقه شنا

حلقه های شنا یکی از کاربردی ترین لوازمی بوده که برای تفریحات آبی و همچنین در مواقع آموزش شنا مورد استفاده قرار می گیرد. این گروه از محصولات بادی به شما کمک کرده تا بدون غرق شدن در داخل آب به راحتی بتوانید در داخل آن شناور باقی مانده و لذت ببرید . همچنین استفاده از حلقه شنا به شما کمک کرده تا تمرین حفظ تعادل بر روی آب را به راحتی انجام دهید. حلقه بادی رنگی مخصوص شنا یک نمونه جذاب و مقاوم از این گروه محصولات به شمار می رود. ساختار این حلقه شنا بادی گرد بوده که بخش میانی آن تو خالی طراحی شده تا فرد در این بخش قرار گیرد. بر روی بدنه اصلی این محصول نیز دو عدد دستگیره تعبیه شده تا با استفاده از آن ها بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. ظاهر این محصول زیبا رنگی و شاد بوده و در عین سادگی طراحی شده به همین دلیل می تواند مورد علاقه تمامی سلیقه ها واقع شود. بر روی بدنه این حلقه شنا بادی یک دریچه باد اختصاصی تعبیه شده تا از طریق و در زمانی کوتاه و با استفاده از یک عدد پمپ باد مخصوص لوازم بادی می توانید محصول خود را در کمتر از سه دقیقه برای استفاده آماده کنید.


کیفیت و دوام حلقه شنا

وظیفه اصلی حلقه های شنا شناور باقی نگه داشتن افراد در داخل آب با حفظ ایمنی کامل بوده به همین دلیل بوده که کیفیت بالای بدنه در پروسه تولید این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار بوده که موجب افزایش طول عمر محصول می شود. در همین راستا بیان می کنیم که بدنه اصلی حلقه بادی رنگی مخصوص شنا از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم تولید شده که طول عمر و کیفیت قابل قبولی دارد. کف این محصول نیز که با سطح آب در تماس مستقیم بوده از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید از این حلقه شنا در فضاهای باز و سرپوشیده استفاده کرده زیرا دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر افت کیفیت بدنه این محصول نخواهد داشت.


ابعاد و تحمل وزن حلقه شنا

حلقه بادی رنگی مخصوص شنا سک نمونه از محصولات گرد برای استفاده بزرگسالان بوده که قطر آن برابر با 122 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز 48 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل به بدنه این محصول از غرق شدن شما در داخل آب جلوگیری شود. وزن بدنه این حلقه شنا بادی تنها 800 گرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل بوده که یک گزینه مناسب جهت استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن کم قابلیت تحمل وزنی در حدود 90 کیلوگرم را به راحتی داشته و ایده آل به شمار می رود.


خرید حلقه شنا

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید حلقه بادی رنگی مخصوص شنا را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
وزن
800 گرم
سایر ویژگی ها
دارای دو دستگیره سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...