حلقه بادی شنا رنگی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 76 سانتی متر
  • وزن: 0.2 کیلو گرم
  • ارگونومی ساخت: گرد
900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری حلقه بادی شنا رنگی اینتکس در سه رنگ فیروزه ای ، فسفری و صورتی شفاف با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس

حلقه بادی شنا رنگی اینتکس از نمونه حلقه های بادی گرد شرکت intex می باشد که در سه رنگ مختلف صورتی ، فسفری و فیروزه ای طراحی و تولید شده است ، این تویوپ ها دارای بدنه ای شفاف هستند و جنس آن ها از وینیل ضخیم است ، وینیل کاملا ضد آب بوده و در برابر ضربه ، فشار و حتی نور خورشید با دوام است و به سادگی آسیب نمی بیند ، اما در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است ، البته در صورت سوراخ شدن این تویوپ ها می توانید با برچسب های تعمیراتی که فروشگاه اینتکس در کنار محصول قرار داده است برای ترمیم حلقه شنا بادی خود استفاده کنید . این حلقه های بادی شنا یا تویوپ های بادی دارای قطر 76 سانتی متری هستند و به همین دلیل افراد بالای 8 سال می توانند از محصول استفاده کنند . حجم بسته بندی این حلقه بادی بسیار کم بوده و وزن 0.2 کیلوگرمی دارد به همین دلیل به سادگی می توانید محصول را جابجا کنید و همواره آن را در مسافرت ها نیز برای استفاده در تفریحات آبی به همراه داشته باشید . این محصول می تواند با شناور ماندن بر روی آب از غرق شدن شما در آب های عمق بالا نیز کمک می کند .

نوع
تفریحی
قطر
76 سانتی متر
وزن
0.2 کیلو گرم
ارگونومی ساخت
گرد
جنس بدنه
وینیل
سنین مورد استفاده
بالای 8 سال
رنگ بندی
سبز - فیروزه ای- صورتی
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 8 سال
قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...