حلقه بادی شنا طرحدار کودک اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 56 سانتی متر
  • ارتفاع: 21 سانتی متر
  • وزن: 300 گرم
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید حلقه بادی شنا طرحدار کودک اینتکس با قیمت مناسب به همراه ضمانت سلامت در رنگ بندی های مختلف از فروشگاه اینترنتی اینتکس

حلقه بادی شنا طرحدار کودک اینتکس از نمونه حلقه های شنا می باشد که به صورت بادی طراحی شده تا بتواند بر روی آب باقی بماند ، این نوع حلقه ها از ایمن ترین وسایل شنا می باشد که با حفظ تعادل بسیار خوب خود می تواند ضامن کودکان حتی در آب های عمیق تر باشد . این حلقه بادی یکی از بهترین وسیله های کمک آموزشی برای شنا در سنین مختلف می باشد که در رنگبندی های مختلف و با طراحی های زیبا طراحی و تولید شده است . بدنه این محصول از وینیل بوده و از آن جا که از مواد غیر شیمیایی تشکیل شده هیچ حساسیت پوستی را ایجاد نمی کند . این جنس در برابر رطوبت ، ضربه  ، فشار و ... مقاوم است و در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن نیز قابل تعمیر است ، برچسب های تعمیراتی که در کنار بسیاری از محصولات بادی قرار دارد جنس مشابه وینیل داشته و می تواند با چسبدن به بدنه محصول قسمت سوراخ شده را پوشش داده و مانع از خروج باد شود . شما می توانید این برچسب ها را به صورت اضافی نیز از فروشگاه intex تهیه کنید . قطر این حلقه که 56 سانتی متر می باشد وسیله را برای سنین 3 الی 6 سال مناسب کرده است .

نوع
تفریحی
قطر
56 سانتی متر
ارتفاع
21 سانتی متر
وزن
300 گرم
جنس بدنه
وینیل
سنین مورد استفاده
3 الی 6 سال
ابعاد بسته بندی
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 الی 6 سال
دارای طراحی بدنه زیبا
قابل استفاده در استخر ها
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...