حلقه بادی شنا طرح ماهی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 77 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • وزن: 200 گرم
280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید حضوری و اینترنتی حلقه بادی شنا طرح ماهی اینتکس برای تفریحات آبی با قیمت مناسب به همراه برچسب تعمیرات از فروشگاه اینترنتی اینتکس

حلقه بادی شنا طرح ماهی اینتکس از نمونه وسایل بسیار زیبا و دوست داشتنی و البته کاربردی شرکت اینتکس می باشد که برای تفریحات آبی کودکان طراحی شده است ، این حلقه های بادی شنا همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای طراحی ماهی می باشد و ساختاری گرد و حلقه ای دارد ، وجود باله ها و دم ماهی در این حلقه شنا باعث شده است تا تعادل محصول به خوبی بر روی آب حفظ شود تا به دنبال آن کودک نیز ایمنی بیشتری داشته باشد ، با استفاده از این محصول کودک می تواند به خوبی در آب های عمیق تر نیز به بازی و شنا کردن بپردازد و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود رقم بزند . این محصول با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای سنین 3 الی 6 سال می باشد و چه بسا کودکان کوچک تر نمی توانند به خوبی از حلقه شنا استفاده کنند و سنین بیشتر نیز قادر به جا شدن در درون حلقه نیستند . وزن کلی این محصول تنها 200 گرم است و در حجم بسیار کوچکی بسته بندی می شود به همین دلیل به راحتی می توانید آن را حمل کنید . جنسی که اینتکس برای ساخت محصول استفاده نموده است وینیل می باشد ، این جنس کیفیت بسیار خوبی دارد و در برابر ضربه و فشار مقاوم است . شما عزیزان می توانید این محصول یعنی حلقه شنا طرح ماهی اینتکس را با قیمت ارزان به همراه برچسب تعمیرات از فروشگاه intex خریداری کنید .

نوع
تفریحی
طول
77 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
وزن
200 گرم
جنس بدنه
وینیل
سنین مورد استفاده
3 الی 6 سال
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای طراحی بسیار زیبا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
قابلیت تعمیر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...