حلقه بادی شنا گرد طرحدار در سه رنگ

59251 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 91 سانتی متر
  • ارگونومی ساخت: گرد
  • وزن: 0.35 کیلو گرم
450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری حلقه بادی شنا گرد طرحدار در سه رنگ اینتکس با ساختار مقاوم و با کیفیت از فروشگاه اینترنتی intex به همراه برچسب تعمیرات

حلقه بادی شنا گرد طرحدار در سه رنگ مختلف از نمونه محصولات بادی مناسب برای تفریحات آبی است که اینتکس اقدام به تولید آن نموده ، این حلقه های بادی شنا برای بزرگسالان طراحی شده و قطر آن 91 سانتی متر است ، رده سنی که برای استفاده از این تویوپ ها یا حلقه بادی در نظر گرفته شده است سنین بالای 9 سال می باشد چرا که افراد کوچک تر نمی توانند در درون حلقه به خوبی ثابت نگه داشته شوند . این حلقه های بادی دارای تعادل بسیار خوبی هستند و می توانند تعادل افراد را حتی در آب های خروشان حفظ کنند . رنگبندی هایی که برای این حلقه بادی استفاده شده است آبی ، نارنجی و صورتی می باشد . بدنه این حلقه ها علاوه بر رنگبندی داری طرح برگ بر روی خود هستند که محصول را زیبا تر کرده است . اینتکس برای ساخت حلقه بادی شنا گرد طرحدار از وینیل استفاده کرده است چرا که این جنس بسیار مقاوم بوده و در برابر رطوبت مقاوم است . در صورت سوراخ شدن این محصولات شما عزیزان می توانید این حلقه ها را با استفاده از برچسب های تعمیراتی ترمیم کنید . فروشگاه اینتکس در کنار محصول این برچسب ها را قرار داده است اما در صورت نیاز بیشتر می توانید به صورت جداگانه این برچسب ها را خریداری کنید .

نوع
تفریحی
قطر
91 سانتی متر
ارگونومی ساخت
گرد
وزن
0.35 کیلو گرم
جنس بدنه
وینیل
رنگ بندی
آبی - نارنجی - صورتی
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 9 سال
قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...