حلقه شنا اینتکس طرح شیرینی شکلاتی 2018

intex 56262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
  • وزن: 600 گرم
1,325,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح شیرینی شکلاتی 2018 مدلی دیگر از انواع حلقه های شنای طرح دار سری 2018 با بدنه ای به شکل شکلات کاکائویی بسیار زیبا و با کیفیت

حلقه شنا بادی اینتکس طرح شیرینی شکلاتی 2018 مدلی دیگر از انواع حلقه های شنای طرح دار سری 2018 میباشد که توسط شرکت اینتکس به بازارعرضه شده و توانسته تاکنون رضایت مشتریان را در پی داشته باشد وفروش بالایی را پشت سر بگذارد. این مصحول دارای ویژگی های زیادی میباشد که طراحی ظاهری یکی از آنهاست. این حلقه شنا دارای بدنه ای بادی گرد مشابه دیگر حلقه های شنا می باشد و از رنگ قهوه ای روشن برای قسمت زیر و رنگ قهوه ای تیره ایی شکلاتی برای قسمت بالایی استفاده شده است که با دانه های خورد شده بادام تزئین شده است و نمای بسیار جالب و به ظاهر خوشمزه ای به محصول بخشیده و میتواند هنگام استفاده حس خوبی را به مصرف کننده انتقال دهد.از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به جنس بدنه آن اشهر کرد که بسیار مقاوم بوده و میتواند فشار وارده را به سادگی دفع کند. جنس بدنه این حلقه ی شنا به صورت کامل از لایه های وینیل ساخته شده است و ضخامت آن 0.25 میلی متر می باشد که برای یک حلقه شنا در این رده کاملا مناسب است.این حلقه ی شنای شکلاتی با وزن کمی که دارد میتواند به سادگی حمل شود وبا همراه داشتن ساک مخصوص حمل این کار نیز ساده تر خواهد شد.برای سفارش این محصول جذاب میتواند از سایت اینتکس تهران اقدام کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
تفریحی
قطر
114 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
وزن
600 گرم
جنس بدنه
وینیل
ضخامت بدنه
0.25 میلی متر
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 9+
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...