حلقه شنا اینتکس طرح شیرینی صورتی 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • وزن: 680 گرم
340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح شیرینی صورتی 2018 از جالب ترین حلقه های شنا با طراحی جالب و دوست داشتنی و جنس بدنه از نوع وینیل

حلقه شنا بادی اینتکس طرح شیرینی صورتی 2018 از جالب ترین حلقه های شنا میباشد که توسط شرکت با سابقه اینتکس به عرضه و تولید رسیده است که میتوان و با ساختاری که دارد میتواند جزو باکیفیت ترین آنها هم محسوب شود. این حلقه ی شنای بادی با دارا بودن قسمت های مختلف که به صورت یکپارچه ساخته شده اند میتواند تا مدت ها مورد استفاده ی شما قرار گیرد بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید.با توجه به ابعاد مناسب این محصول می تواند توسط  سنین بالا 9 سال مورد استفاده قرار بکیرد و همچنین حمل و نقل این محصول کار مشکلی نبوده و به دلیل بسته بندی کوچکی که  دارد می توان آن را درون کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده ودر مدت زمان کوتاهی جابجا و راه اندازی کرد و در به سادگی ان را مورد استفاده قرار داد.طراحی ظاهری ای محصول نیز بسیار زیبا و جذاب کار شده و میتواند توجه بسیاری را به خود جلب کند. قسمت اصلی بدنه این محصول صورتی رنگ بوده و بخش رویه آن سفید با دانه های رنگی و نمای کلی یک شیرینی خوشمزه را به نمایش گذاشته است که بسیار با کیفت انجام شده و جلوه ی خاصی به ظاهر آن بخشیده است.جنس به کار رفته در ساختار این حلقه ی شنا ی طرح شیرینی یکدیگر از مزیت ها مهم آن است که خریداران به آن توجه خاصی دارند به این صورت که  بدنه این محصول به صورت کامل از لایه های وینیل ساخته شده و ضخامت آن نیز مشابه اکثر حلقه های شنا رده بالا 0.25 میلی متر می باشد. 

نوع
تفریحی
قطر
107 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
680 گرم
جنس بدنه
وینیل
ضخامت بدنه
0.25 میلی متر
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 9+
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...