حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 91 سانتی متر
  • نوع والف: والف ایمن
  • وزن: 400 گرم
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس با طراحی بسیار زیبا و مناسب برای تمامی سنین از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت ارزان

حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس از نمونه حلقه های شنا مناسب برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است ، استفاده از این حلقه های شنا بادی حتی برای بزرگسالان نیز میسر است ، این محصول دارای رویه ای طرحدار و زیبا است که به دلیل داشتن طرح ستاره به نام حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس معروف شده است ، این تویوپ دارای قطر 91 سانتی متری است که کودکان زیر 9 سال نمی توانند به خوبی از حلقه استفاده کنند ، در کناره این حلقه بادی دو دستگیره قرار داده شده است که می توانید با گرفتن آن ها تعدل خود را به خوبی حفظ کنید ، جنسی که اینتکس برای تولید این محصول استفاده کرده است وینیل می باشد چرا که وینیل کیفیت بسیار خوبی دارد و در برابر رطوبت نیز مقاوم است . دریچه ورودی هوای این حلقه بادی از نوع والف دار می باشد به همین دلیل بسیار ایمن بوده و هیچگاه نشتی هوا نخواهد داشت . در کنار محصول همچنین برچسب های تعمیراتی قرار گرفته است که در صورت آسیب دیدن می توانید به راحتی حلقه بادی خود را تعمیر کنید . برای خرید این حلقه شنا بادی یا دیگر حلقه ها می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام نمایید .

نوع
تفریحی
قطر
91 سانتی متر
نوع والف
والف ایمن
وزن
400 گرم
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
-
تحمل وزن
-
پمپ
خیر
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب سنین +9
دارای جعبه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...