حلقه شنا بادی بزرگسال یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • وزن: 3 کیلوگرم
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه ی شنای بادی بزرگسال مناسب برای استفاده در استخر های بادی آماده و پیش ساخته راحتی بسیار هنگام استفاده با جنس با کیفیت

حلقه شنا بادی یک نفره بزرگسال از سری محصولات تفریحات آبی در فصل تابستان می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و  تولید شده است.دز طراحی این محصول دقت شده تا هنگام استفاده بسیار راحت باشد و بدن در وضعیتی مناسب قرار بگیرد و مصرف کننده هنگام استفاده از آن دچار خستگی و یا ناراحتی نشود که قسمتی از این موضوع توسط طراحی خاص آن میسر شده و جنس به کار رفته در ساخت آن نیز به این موضوع کمک کرده است.این حلقه شنا از بدنه با تم زرد رنگ بهره می برد که با تضاد رنگی با انعکاس آب زیبایی بسیار خوبی دارد. قسمت پشتی برای افزایش راحتی دارای پشتی بوده و کناره های حلقه نیز دو دستگیره دارند که برای حمل و جابجایی و راحتی شخص در زمان استفاده قرار گرفته اند. این محصول دارای رویه کاملا ضخیم و مقاومی از جنس وینیل بوده و طول عمر بالایی دارد، بخش های و اتصالات ان به خوبی در جای خود قرار گرفته اند و نیاز شما را به صورت کامل بر طرف می کنند. . این محصول با کیفیت را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

نوع
تفریحی
قطر
130 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
2
تحمل وزن
100 کیلوگرم
پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای محل قرار گیری بطری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...