حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 76 سانتی متر
  • ارگونومی ساخت: گرد
  • وزن: 0.3 کیلو گرم
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس در سه رنگ سبز زرد و آبی مناسب برای سن

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس از سری حلقه های گرد ساخته شده کمپانی اینتکس می باشد که در سه رنگ سبز ، زرد و صورتی ساخته شده است ، این حلقه های شنا تعادل بسیار خوبی بر روی آب دارند و به واسطه دستگیره هایی که در طرفین خود دارند بسیار ایمن بوده و افراد را به خوبی بر روی آب نگه می دارد ، قطر این حلقه های رنگی 76 سانتی متر می باشد و از این جهت برای سنین بالای 8 سال مناسب است . وزن کلی این حلقه ها 300 گرم بوده و حجم بسته بندی آن ها بسیار کم است . اینتکس از وینیل برای ساخت بدنه این محصول استفاده کرده است چرا که وینیل قدرت کشسانی بالا ، مقاومت در برابر رطوبت و ضربه را دارد و از همه مهم تر از مواد غیر سمی ساخته شده و هیچگونه ضرری برای پوست ندارد . از این محصول می توانید در استخر ها و حتی دریا استفاده کنید . برای خرید محصول از فروشگاه اینتکس می توانید به سه روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری اقدام نمایید .

نوع
تفریحی
قطر
76 سانتی متر
ارگونومی ساخت
گرد
وزن
0.3 کیلو گرم
جنس بدنه
وینیل
رنگ بندی
زرد - نارنجی - صورتی
پمپ
خیر
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 8 سال
قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...