حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح چرخ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 114 سانتی متر
  • نوع والف: والف ایمن
  • وزن: 900 گرم
650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح چرخ با کیفیت ساخت بسیار عالی به همراه برچسب تعمیرات و گارانتی تعمیر از فروشگاه اینترنتی

حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح چرخ از نمونه محصولات خاص و دوست داشتنی شرکت اینتکس است که با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار شده است ، این محصول زیبا مناسب برای شنا و شناور ماندن بر روی آب است ، قطر این حلقه شنا بادی 114 سانتی متر است که به واسطه بزرگ بودن برای افراد بالای 9 سال و به خصوص بزرگسالان طراحی شده است . اینتکس برای ساخت حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح چرخ از لایه های وینیل با ضخامت بالا استفاده کرده به همین واسطه نیز می توان گفت که کیفیت حلقه بسیار خوب است . در کنار محصول پمپ بادی قرار نگرفته است اما شما می توانید یک پمپ باد تهیه کنید . وزن کلی این حلقه شنا بادی 900 گرم می باشد ، همچنین حجم بسته بندی آن نیز بسیار کوچک است به همین دلیل به سادگی می توانید حلقه شنا خود را حتی در سفر ها به همراه ببرید . برای خرید حلقه شنا بادی خود با قیمت ارزان به همراه گارانتی تعمیر 48 ساعته می توانید از فروشگاه اینتکس به صورت حضوری ، اینترنتی و تلفنی اقدام نمایید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
تفریحی
قطر
114 سانتی متر
نوع والف
والف ایمن
وزن
900 گرم
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
-
تحمل وزن
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب سنین +9
دارای جعبه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...