حلقه شنا بادی طرح پر

کد bestway 36153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح پر یکی دیگر از سری تولیدات متفاوت و جذاب کارخانه بزرگ بست وی در ابتدای سال 2020 بوده که برای استفاده تمامی افراد بزرگتر از 10 سال طراحی و تولید شده است. حلقه های شنا اساسا موجب می شوند شما تا نیمه در داخل آب غوطه ور شده اما غرق نمی شوید. این حلقه شنا بادی نیز بر اساس استاندارد های روی دنیا تولید شده و تا میزان 90 کیلوگرم را می تواند با ایمنی کافی بر روی سطح زمین ثابت نگه دارد. این محصول دوست داشننی برای استفاده در آب های ارام مانند استخر مناسب بوده و توان تحمل موج های خروشان دریا را ندارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده پی وی سی شفاف بوده که موجب شده تا شما بتوانید در زمان تفریح سطح آب را نیز به راحتی مشاهده کنید. در داخل محصول مملو از پر های رنگارنگ و زیبا بوده و بر روی رویه اصلی آن یک طراحی زیبا از پر طاووس به چشم می خورد.


این محصول دارای ساحتاری پرتابل بوده به این صورت که وزن بدنه محصول کم بوده و در زمان جمع اوری شدن یک فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. از طرفی سیستم محصول به صورتی بوده که در کمترین زمان ممگکن راه اندازی و برای استفاده شما اماده می شود. از طرفی جنس بدنه حلقه شنا بادی از نوعی باکیفیت و مرغوب انتخاب شده تا بتوانید در تمامی نقاط کشور از آن استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشید. به همین دلایل مهم بوده که استفاده از این محصول در زمان سفر توصیه شده است. اگر قصد خرید حلقه شنا بادی طرح پر را دارید تنها کافی بوده به نمایندگی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 10 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...