حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح حیوانات

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 71 سانتی متر
  • عرض: 56 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح حیوانات محصولی ارزان و مقاوم و زیبا قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی محصولات بادی در داخل کشور

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح حیوانات یکی از جذاب ترین حلقه های شنا بادی برای کودکان در رده سنی 3 الی 6 سال بوده که با ظاهری برگرفته از حیوانات انیمیشنی مختلف در سال جدید روانه بازار شده است. از این محصول در اب های کم عمق و ارام مانند استخر می توان استفاده کرده که در نهایت ایمنی سلامت کودک را تامین خواهد کرد. توجه داشته باشید از این محصول در فضای باز نیز می توانید بهره برداری نمایید. این محصول جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم داشته که به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. این ساختار بدنه در صورت تماس با دماهای مخنلف اب و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم اسیب دچار اسیب نخواهد شد. این کالا در واقع طراحی تیوپ مانند داشته و در طرح های مختلف دیگری نیز تولید شده است. ابعاد این شناور 71 در 56 سانتی متر بوده که حدودا تحمل وزن 20 کیلوگرمی خواهد داشت. این محصول با طرح های فانتزی و رنگبندی شادی تولید شده که به دلیل توجه به روحیات کودکان این عمل صورت پذیرفته است. برای خرید این کالا زیبا در بالاترین سطح کیفیت بدنه و مناسب ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به یک خرید مطمئن و انلاین نمایید.

نوع
تفریحی
طول
71 سانتی متر
عرض
56 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
pvc دو لایه
وزن
200 گرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 3 الی 6 سال
دارای طراحی بدنه حلقه ای
تولید شده در طرح های مختلف
قابل استفاده برای سنین کودکان
مناسب استفاده در استخر ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...