حلقه شنا بادی کودک با تکیه گاه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 102 سانتی متر
  • ارگونومی ساخت: گرد
  • وزن: 0.85 کیلو گرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری حلقه شنا بادی کودک با تکیه گاه ساخته شده شرکت اینتکس با کیفیت ساخت عالی از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب و ارزان

حلقه شنا بادی کودک با تکیه گاه از جدید ترین محصولات کمپانی اینتکس است که با طراحی بسیار عالی ساخته و روانه بازار های جهانی شده است ، این حلقه شنا بادی مخصوص کودکان بوده و می تواند برای سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار گیرد ، این حلقه شنا دارای کف بسته می باشد تا کودک بتواند بر روی حلقه بادی بنشیند ، همچنین قسمت پشت حلقه نیز تکیه گاهی طراحی شده است تا کودک بتواند به آن تکیه دهد . دو دستگیره در طرفین حلقه نیز ایجاد شده است تا فرد بتواند با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کند . اینتکس از وینیل برای ساخت حلقه شنا بادی کودک با تکیه گاه فوق استفاده کرده است به همین دلیل نیز می توان گفت که محصول محصولی بسیار با کیفیت است . این محصول دارای رنگبندی بوده و فرد می تواند به نسبت سلیقه خود حلقه شنا بادی را سفارش دهد . وزن کلی محصول 850 گرم است و حجم بسته بندی کمی دارد . قطر محصول نیز 102 سانتی متر می باشد . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب و ارزان تر برای فروش گذاشته تا هموطنان عزیز بتوانند محصول خود را به راحتی خریداری کنند .

نوع
تفریحی
قطر
102 سانتی متر
ارگونومی ساخت
گرد
وزن
0.85 کیلو گرم
جنس بدنه
وینیل
رنگ بندی
صورتی ، سبز ، نارنجی
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 8 سال
قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...