حلقه شنا بادی کودک شورتی زرد رنگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • وزن: 300 گرم
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید حلقه شنا بادی کودک شورتی زرد رنگ اینتکس به همراه برچسب تعمیرات از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی با بهترین قیمت

حلقه شنا بادی کودک شورتی زرد رنگ اینتکس از سری حلقه های بادی ایمن و مناسب برای کودکان سنین زیر 3 سال می باشد که قدرت کنترل و حفظ تعادل ندارند ، این محصول به صورت شورتی بوده و کودک می تواند با پوشیدن آن به راحتی بر روی آب بماند و به بازی کردن بپردازد ، این محصول بادی پر طرفدار توسط شرکت intex طراحی شده و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست چرا که اینتکس برای ساخت آن از وینیل با ضخامت لایه ای 0.30 میلی متری استفاده کرده است ، این جنس در برابر رطوبت ، ضربه و فشار مقاوم است و تنها عیب آن بی دفاع بودن در برابر اجسام تیز و برنده می باشد . اما در صورت آسیب دیدن نیز شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در کنار محصول قرار دارد حلقه شنا بادی خود را ترمیم کنید . در کنار این محصول نیز یک پمپ دستی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید حلقه را به سرعت باد کنید . در کنار این محصول همچنین طنابی قرار گرفته است که می توانید با بستن حلقه بادی به گوشه ای از استخر و یا دریاچه از دور شدن حلقه جلوگیری کنید . وزن کلی محصول 300 گرم بوده و به راحتی می توانید محصول خود را حمل کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت ارزان به فروش می رساند تا خریداران بتوانند به راحتی محصول خود را از سراسر ایران خریداری کنند .

نوع
تفریحی
قطر
70 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
وزن
300 گرم
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
ندارد
ضخامت لایه ها
0.30 میلی متر
پمپ
-
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای محفظه باد
طراحی گرد
ایمنی بالا
مناسب سنین 6 - 12 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...