حلقه شنا بادی کودک مربع بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 69 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک مربع بست وی محصولی زیبا و باکیفیت و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

حلقه شنا بادی کودک مربع بست وی محصولی مناسب اموزش شنا بوده که با ارگونومی ساختی استاندارد به تازگی توسط این شرکت معتبر طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با بدنه ای جنس پی وی سی دو لایه تولید شده که موجب طول عمر بالایی کالا با حفظ کیفیت اولیه می شود. این جنس برای استفاده در سفر نیز مناسب است. زیرا در برابر تغییرات شرایط جوی مقاوم بوده و دماهای مختلف اب و تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر مرغوبیت ان ندارد. ساختار محصول متشکل از سه لایه و یک تکه گاه بوده که هر یک از این بخش ها دارای دریچه بادی اختصاصی هستند. وزن کم محصول و سهولت راه اندازی ان موجب شده تا برای همراه داشتن کالا در سفر مانعی وجود نداشته باشد. ارتفاع استاندارد کالا موجب شده تا کودک بدون فرون رفتن در داخل اب به اندازه ای ایمن در داخل اب فرو رفته و کاملا شناور باقی بماند. برای خرید محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
تفریحی
طول
69 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
pvc دو لایه
وزن
650 گرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان زیر یک سال
رنگ زرد
از سری ابزار های آموزش شنا بست وی
دارای چهار محفظه باد برای ایمنی بیشتر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...