حلقه شنا بادی گرد طرح تایر اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 91 سانتی متر
  • نوع والف: والف ایمن
  • وزن: 400 گرم
1,160,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری حلقه شنا بادی گرد طرح تایر اینتکس با بهترین کیفیت به همراه برچسب تعمیرات از فروشگاه اینتکس با گارانتی 48 ساعته تعمیر

حلقه شنا بادی گرد طرح تایر اینتکس از نمونه محصولات بادی تفریحی است که برای شنا کردن و تفریحات آبی طراحی شده  ، این حلقه شنا بادی به دلیل بدنه بادی که دارد می تواند بر روی آب شناور بماند و افراد با رفتن به داخل حلقه می توانند بر روی آب باقی بمانند و به شنا بپردازند ، این محصول بسیار ایمن بوده و برای کسانی که شنا کردن بلد نیستند می تواند مناسب باشد ، قطر 91 سانتی متری محصول باعث شده تا این حلقه بادی شنا برای سنین بالای 9 سال مناسب باشد چرا که برای کودکان بزرگ است . جنسی که این حلقه بادی از آن ساخته شده است وینیل می باشد ، وینیل کاملا ضد آب بوده و در برابر دماهای مختلف ، نور خورشید و ... دوام خوبی دارد ، این محصول کاملا قابل تعمیر است و شما می توانید در صورت آسیب دیدن و یا سوراخ شدن با استفاده از برچسب تعمیرات که در کنار محصول برای شما ارسال می شود حلقه بادی خود را ترمیم کنید . دریچه هوایی که این حلقه شنا بادی دارد به صورت والف دار است و اجازه عبور آب را به داخل خود نمی دهد ، همچنین در صورت باز ماندن درب دریچه مانع از خروج باد می شود . وزن کلی محصول نیز تنها 400 گرم بوده و به راحتی قابل حمل است . شما عزیزان می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

نوع
تفریحی
قطر
91 سانتی متر
نوع والف
والف ایمن
وزن
400 گرم
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
-
تحمل وزن
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب سنین +9
دارای جعبه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...