حلقه شنا طرح انگری بردز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 91 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
  • وزن: 600 گرم
  • شرکت سازنده: بست وی
280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی انگری بردز از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و برای استفاده در آبهای ک عمق و استخر ، وزن کم و کمجا ، قیمت ارزان با نقاشی های کودکانه با قابیلت بادشدن در ۱ دقیقه توسط پمپ باد اینتکس یک وسیله سرگرم کننده برای کودکان جهت امنیت در غرق شدن کودک

حلقه شنا بادی انگری بردز از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و برای استفاده در دریا، دریاچه و استخر ساخته شده و از جنس فقو العاده با کیفیت  وینیل بهره میبرد و فشار وارد شده به بدنه را به  خوبی تحمل و دفع  می کند. این حلقه شنا برای کودکان ساخته شده است و در استخر به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند. قطر این محصول 91 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز حدود 20 سانتی متر است. به علاوه با توجه به وزن کم و حجم کوچک آن، می توان این حلقه شنا را به سادگی حمل کرده و در محل مورد نظرتان استفاده کرد.این محصول همچنین طرح بسیار زیبایی دارد و کودکان را تا ساعت ها مشغول خواهد کرد. شما می توانید این محصول زیبا را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
وزن
600 گرم
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
دارای بسته بندی شکیل و زیبا مناسب هدیه دادن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...