حلقه شنا طرح گل کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 17 سانتی متر
  • وزن: 0.2 کیلوگرم
560,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا طرح گل کودک با قیمت بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

حلقه شنا طرح گل کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار جذاب برای کودک شما می باشد . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد و همچنین می تواند یک هدیه بسیار زیبا و جذاب برای کودک شما باشد . بدنه این محصول همانند دیگر محصولات مشابه خود از جنس پی وی سی طرح چشم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد از همین رو این کالا قابل استفاده برای کودکان سنین 3 الی 6 سال می باشد . وزن و حمی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار ایده آل و به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد . این کالا با توجه به تعادل عالی که دارد از واژگونی کودک شما به داخل آب به خوبی جلوگیری می کند .

 برای راه اندازی این کالا شما کافیست یک پمپ باد دستی کوچک از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را راه اندازی نمایید و از آن استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند در زمان آسیب دیدن بدنه حلقه آن را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . برای اطمینان خاطر شما از سالم بودن کالا شرکت اینتکس تهران برای این کالا 48 ساعت مهلت تست در نظر گرفته است تا شما با خیالی آسوده یک خرید مطمئن را تجربه نمایید . طراحی زیبای این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در استخر های خانگی و استخر های عمومی به عنوان آموزش شنا برای کودک خود استفاده نمایید و کودک شما بتواند یک تفریح آّبی مهیج را تجربه نماید . برای سفارش حلقه شنا با تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید یک حلقه شنا با کیفیت راه نمایی نمایند . 

نوع
تفریحی
قطر
76 سانتی متر
ارتفاع
17 سانتی متر
وزن
0.2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.40 و 0.35 میلی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در استخر های خانگی
دارای تعادل عالی بروی آب
دارای طرح و رنگ بندی زیبا
وزن و حجم مناسب
دارای تحمل وزن بالا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...