حلقه شنا نوجوان بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 10 سانتی متر
  • وزن: 500 گرم
1,185,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا نوجوان بست وی در نمایندگی فروش محصولات بادی ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با قیمت مناسب و ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

حلقه شنا نوجوان بست وی از سری محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که مناسب برای تفریحات آبی کودکان طراحی شده است . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی جذابی که دارد در بین کودکان بسیار محبوب می باشد . بدنه این محصول از جنس وینیل می باشد که از مقاومت خوبی در برابر فشار و وزن بالا برخوردار می باشد از همین رو این کالا قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . در دو طرف حلقه شنا دو دستگیره طراحی شده است که به شما کمک می کند که در زمان استفاده از آن تعادل خود را بروی آن حفظ کرده و از واژگونی به داخل آب جلوگیری کند . این محصول مناسب برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است تا در زمان استفاده از آن بتوانند یک تفریح آبی مهیج را تجربه نمایند . وزن این محصول 500 گرم می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد و قابل استفاده در استخر های خانگی و رودخانه می باشد . برای راه اندازی این محصول می توانید یک پمپ دستی کوچک از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در مدت زمان کوتاهی آن را راه انداز نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که به شما کمک می کند که در صورت آسب دیدن بدنه آن را به راحتی ترمیم کرده و مورد استفاده قرار دهید . برای اطمینان خاطر شما از سالم بودن کالا شرکت اینتکس بروی آن 48 ساعت مهلت تست قرار داده تا شما بتاند با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . هم اکنون این محصول را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ازران از تنها نمایندگی محصولات بادی خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل محصول خود را تحویل بگیرید . 

نوع
تفریحی
قطر
107 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
وزن
500 گرم
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب برای کودکان و نوجوانان
دارای طراحی بسیار زیبا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
دارای دستگیره تعادل
دارای طرح و رنگ بندی زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...