حلقه شنا کودک جنگ ستارگان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، نجات غریق
  • قطر: 91 سانتی متر
  • ضخامت لایه ها: 0.30 میلی متر
  • وزن: 400 گرم
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا کودک جنگ ستارگان در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت ارزان و مناسب و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

حلقه شنا کودک جنگ ستارگان یکی از بهترین نوع وسیله های تفریحی آبی می باشد که مناسب برای استفاده نوجوانان و بزرگسالان ظراحی شده است . بدنه این محصول از همانند مدل های مشابه خود از جنس وینیل می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این کالا قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . وزن و حجم مناسب این محصول با توجه به استاندارد بودن به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد . این کالا با توجه به کارایی که دارد می تواند در آب های آرام و استخر های خانگی مورد استفاده قرار گیرد و یک روز تفریحی مهیج را برای شما به ارمغان بیاورد . در قسمت های کناری این کالا دو دستگیره طراحی شده است که به حفظ تعادل شما بروی حلقه شنا کمک شیانی خواهد کرد . محصول فوق دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . در صورت آسیب دیدن بدنه کالا می توانید به کمک یک برچسب تعمیرات محصول خود را ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با یک پمپ باد دستی کوچک اینتکس به راحتی در کمترین زمان ممکن کالا خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای خرید حلقه شنا کودک جنگ ستارگان شما می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید .

نوع
تفریحی ، نجات غریق
قطر
91 سانتی متر
ضخامت لایه ها
0.30 میلی متر
وزن
400 گرم
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
2
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب نوجوانان و بزرگسالان
دارای طراحی بسیار زیبا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
دارای طرح و رنگ بندی زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...