حلقه شنا کودک دایره ای بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 69 سانتی متر
  • عرض: --
  • ارتفاع: 27 سانتی متر
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا کودک دایره ای بست وی محصولی اموزشی و نفریحی بوده که با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان توسط فروشگاه اینتکس در اختیار شما قرار می گیرد.

حلقه شنا کودک دایره ای بست وی یکی از پرکاربردترین نمونه های حلقه شنا بوده که توسط این شرکت بزرگ طراحی و به بازار عرضه می شود. این محصول به دلیل ارگونومی ساخت استاندارد خود برای اموزش شنا و حفظ تعادل بر روی اب در کودکان کمتر از یک سال مناسب است. ساختار محصول متشکل از سه حلقه دایره ای شکل بوده که در بخش داخلی یک عدد تکیه گاه دارد. هر بخش محصول توسط دریچه بادی اختصاصی راه اندازی  خواهید شد. جنس بدنه محصول از پی وی سی دولایه انتخاب شده به همین دلیل شاهد طول عمر بالایی از این حلقه شنا خواهید بود. زیرا این جنس در برابر دماهای مختلف اب و تابش نور خورشید مقاوم است. از سویی دیگر استفاده از محصول در شرایط جوی مختلف اب و هوایی ایجاد مشکل نخواهد کرد. به همین دلیل از این محصول در فضای باز نیز می توانید استفاده کنید. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز هرگونه اسیب بتوانید برای تعمیرات کالای خود اقدام نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نوع
تفریحی
قطر
69 سانتی متر
عرض
--
ارتفاع
27 سانتی متر
جنس بدنه
pvc دو لایه
وزن
600 گرم
سازنده
بست وی
پمپ
-
نوع پمپ
--
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان زیر یک سال
رنگ زرد
از سری ابزار های آموزش شنا بست وی
دارای چهار محفظه باد برای ایمنی بیشتر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...