حلقه شنا کودک طرح اسپایدرمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 56 سانتی متر
  • ارتفاع: 11 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل طرح چرم
1,160,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا کودک طرح اسپایدرمن با قیمت اززان و مناسب در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران ، شرکت اینتکس تهران با ضمانت کالا

حلقه شنا کودک طرح اسپایدرمن محصولی زیبا و مهیج می باشد که مناسب برای کودکان طراحی شده است . این محصول را شما می توانید از نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . این محصول با توجه به کارایی که دارد می بایست از استحکام بالایی برخوردار باشد از همین رو شرکت بست وی بدنه ای محصول را از جنس وینیل سه لایه طرح چرم تولید کرده است تا در زمان استفاده آسیبی به کالا وارد نشود . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد تحمل وزن بالا آن می باشد که این محصول را مناسب برای استفاده کودکان 3 تا 10سال کرده است . در قسمت های کناری این محصول دو دستگیره تعبیه شده است که برای شما این شرایط را فراهم می کند تا در زمان استفاده از آن تعادل خود را بروی حلقه حفظ نمایید . حلقه شنا کودک طرح اسپایدرمن دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن کالا خود اطمینان داشته باشید . این محصول دارای وزن بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد . برای راه اندازی این محصول شما می توانید یک پمپ باد دستی کوچک از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید و محصول خود را در مدت زمان کوتاهی محصول خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای خرید حلقه شنا کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید حلقه شنا راهنمایی نمایند . 

نوع
تفریحی
قطر
56 سانتی متر
ارتفاع
11 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
وزن
300 گرم
ابعاد بسته بندی
-
پمپ
-
نوع پمپ
--
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای طراحی بدنه زیبا
قابل استفاده در استخر ها
مناسب برای کودکان
دارای تحمل وزن بالا
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...