موضوع مقاله : خرید استخر پیش ساخته ایرانی و خارجی

استخر های پیش ساخته که یکی از پر استفاده ترین استخر های آماده شرکتی هستند ، در مدل های ایرانی و خارجی تولید شده اند ، به همین جهت شما می توانید در صورت علاقه به خرید استخر پیش ساخته ، مدل های ایرانی و خارجی را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . استخر های پیش ساخته ویژگی ها و امکانات کاملی را دارند و دلیل اینکه بسیاری از مردم رو به استفاده از استخر های پیش ساخته آورده اند نیز همین مورد است . شما می توانید استخر های پیش ساخته را در ابعادی که دلخواه شماست خریداری کنید و حتی می توانید استخر هایی را خریداری کنید که طول بیشتر از 9 یا 10 متر را دارند که به عنوان استخر های ویلایی آماده شناخته می شوند و می توانند شرایط ایده آلی را برای شما به جهت تفریحات آبی و حتی شنا فراهم کنند . معمولا استخر های پیش ساخته ای که طول زیادی دارند از عمق بالاتری نیز برخوردار می باشند و برای همین است که شما می توانید آزادانه در آن شنا کنید و حتی زیرآبی بروید ، بدون اینکه برخوردی با کف استخر داشته باشید . 

استخر های پیش ساخته فارغ ازمدلی که دارند و یا اینکه ایرانی هستند و یا خارجی ، به همراه خود وسیله ها و تجهیزات جانبی دارند که این محصولات را تکمیل کرده اند . به طور مثال بیشتر استخر های پیش ساخته ایرانی و خارجی دارای پمپ تصفیه آب هستند که شما می توانید با استفاده از این پمپ ها نسبت به تمیز کردن استخر پیش ساخته خود اقدام کنید . هر استخر پیش ساخته ای به دلیل اینکه بزرگ است و حجم زیادی آب را در داخل خود جای می دهد ، نیازمند این پمپ های تصفیه آب هستند تا شما بتوانید به صورت منظم آب داخل استخر را تصفیه کنید تا از کثیف شدن آب استخر جلوگیری کنید . تعویض کردن کامل آب استخر به صورت دوره ای ، اصلا کار صحیحی نبوده و می تواند باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب شود که حتی در هزینه های شما نیز تاثیر گذار خواهد بود . برای همین است که در کنار استخر پیش ساخته ایرانی و یا استخر های پیش ساخته خارجی شما می توانید از این پمپ های تصفیه آب بهره مند شوید . 

محبوب ترین استخر پیش ساخته خارجی ، استخر پیش ساخته اینتکس است که به دلیل داشتن کیفیت بالا ، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است . برند اینتکس بزرگترین برند تولید کننده استخر پیش ساخته و استخر های بادی و همچنین لوازم شنا و تفریحات آبی می باشد که سابقه ای درخشان را در این حوزه داشته و توانسته است که محصولاتی را با سطح کیفیتی بسیار بالا تولید کند ، به همین منظور شما نیز می توانید به این برند اطمینان کرده و از محصولات پیش ساخته این شرکت استفاده کنید . فروشگاه تهران اینتکس نیز به نمایندگی از برند اینتکس بیشتر مدل های معروف اینتکس را موجود کرده است و شما عزیزان می توانید بدون واسطه و مستقیما استخر پیش ساخته اینتکس خود را از فروشگاه خریداری کرده و از خدمات پس از فروش این محصولات یعنی نصب و راه اندازی ، تعمیرات و ... برخوردار شوید . استخر های پیش ساخته برند اینتکس در سایز های مختلف ساخته شده اند و شما می توانید آن ها را در سایز های بزرگ تر از 2 متر تا 10 متر را خریداری کنید . 

تنوع در ابعاد استخر پیش ساخته به شما این اجازه را می دهد تا آنطور که دوست دارید و یا با توجه به فضایی که در اختیار دارید ، استخر های پیش ساخته خود را انتخاب کنید تا بتوانید از آن ها برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . بدین ترتیب حتما نیاز نیست که شما استخری را بسیار بزرگ انتخاب کنید که در حیاط ویلا یا خانه شما جای نخواهد شد . شرکت بست وی نیز دیگر برند تولید کننده معروف در زمینه ساخت و تولید استخر پیش ساخته می باشد که شما می توانید از محصولات آن شرکت نیز استفاده کنید . استخر های پیش ساخته برند بست وی نیز تمامی ویژگی هایی که استخر های اینتکس دارد را داشته و چه بسا مدل هایی که توسط شرکت بست وی تولید می شود بسیار زیباست . شرکت بست وی در طراحی های جدید تر خود ، این استخر های پیش ساخته را با بدنه های طرح دار مانند طرح چوب ، طرح آجر ، طرح حصیری و ... تولید کرده است که از نظر زیبایی بسیار خاص و برخی از آن ها طراحی فوق العاده لوکسی را دارد که می تواند ظاهر باغ یا ویلای شما را نیز زیبا تر از همیشه کند . 

پس از این دو برند می رسیم به برند دیگری که با نام جیلانگ فعالیت داشته و استخر های پیش ساخته ای را با کیفیت های بسیار خوب تولید می کند که مورد تایید فروشگاه اینتکس می باشد . در کنار این برند های خارجی نام برده ، تنها یک برند ایرانی استخر پیش ساخته وجود دارد که آن هم با نام ایرتکس شناخته می شود و شما می توانید این استخر های پیش ساخته با کیفیت و بسیار عالی را تنها از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . زیرا این استخر ها به صورت انحصاری توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رسد و شما می توانید این محصولات را حتی با قیمت های بسیار پایین تری خریداری کرده و از خدمات پس از فروش فوق العاده این محصولات ، نهایت استفاده را ببرید . با توجه به اینکه تولیدی استخر پیش ساخته ایرتکس زیر نظر فروشگاه اینتکس می باشد و تنوع در ساخت این محصولات بسیار بالاست ، شما حتی می توانید استخر های پیش ساخته خود را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید . 

از نظر تنوع ابعادی می توان گفت که تنوع سایزبندی در استخر های ایرانی بیشتر از استخر های خارجی خواهد بود . شما می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس و با باز کردن دسته بندی استخر پیش ساخته ، در زیر دسته بندی آن ، استخر های ایرانی ایرتکس و استخر های خارجی را از برند های نام برده مشاهده کرده و آن ها را انتخاب و خریداری کنید . بدنه اغلب استخر های پیش ساخته موجود در فروشگاه اینتکس از برزنت چند لایه استفاده شده است که از الیاف های شمعی و پی وی سی در ساخت آن استفاده شده و سبب مقاوم سازی بدنه گردیده است . همچنین این استخر ها معمولا از پایه های آلومینیومی ، استیل یا فولاد گالوانیزه ساخته شده است که دوام این محصولات را چندین برابر کرده است . فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس تمامی محصولات پیش ساخته خود را با ضمانت چندین ساله به فروش می رساند تا شما با اطمینان خاطر این محصولات را انتخاب و خریداری کنید .