استخر پیش ساخته ایرتکس

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس

استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد و فروش و تولید استخر پیش ساخته ایرتکس با نام تجاری irtex در ایران با تنوع بالا و رقیب بسیار جدی شرکت اینتکس با کیفیت های به مراتب بهتر و بالاتر از مدل های خارجی intex , bestway با طرح کاشی و دلفین ساده همراه با لوازم و متعلقات ، با قیمت یک دوم استخر های اینتکس با نصب و راه اندازی سریع ، اگر تصمیم به خرید استخر برای ویلای خود را دارید میتوانید از استخر های پیش ساخته و آماده ایرتکس استفاده نمایید ، قیمت مناسب ، کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبای آن میتواند رقابت را در میان برند های خارجی را افزایش داده و جایگاه آنها را در ایران از آن خود کند ، این تولیدات از سال ۱۳۹۵ در شرکت اینتکس تهران آغاز شده و پس از آزمون و خطاهای متعدد در سال ۹۸ در نهایت به بهترین شکل ممکن این محصول را برای شادی و نشاط و تفریحات خانگی برای عموم مردم آماده عرضه نمودیم امیدواریم با حمایت از طرف خریداران بتوانیم در این زمینه محصولات بهتری را ارائه کنیم. ارتفاع استخر های ایرتکس بالاترین عمق در میان استخر های آماده و پیش ساخته را دارد و عمق آنها ۱۵۰ سانتی متر میباشد .

استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد یکی از دسته بندی استخرهای آماده ای می باشد که طرفداران بسیاری دارد اما با توجه به محدودیت هایی که در ساخت این محصولات وجود دارد ، بیشتر از یک ارتفاع خاصی نمی توان این محصولات را در بازار داشت . استخر پیش ساخته یکی از بهترین جایگزین ها برای استخرهای بتنی جهت استفاده در باغ و ویلا می باشد که در ابعاد بسیار متنوعی وجود دارد و در واقع با تمامی سبک ها و سلیقه ها می توانید از این محصولات استفاده کنید . یک استخر پیش ساخته دارای جنس های بدنه مختلفی می باشد که بسته به ماهیت استفاده ای که از آن ها انتظار دارید باید اقدام به خرید بهترین نوع استخر کنید . در ابتدای این مقاله باید پاسخ این سوال را به صورت شفاف به شما بدهیم که با توجه به محدودیت های ساختی که در سازه های این محصولات وجود دارد ، استخرهای پیش ساخته دارای ارتفاعی تا 132 سانتی متر می باشند که در هنگام استفاده باید کمی لبه های آن را خالی بگذارید تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . به گفته شرکت های سازنده این محصولات و با توجه به تجربه هایی که در ارائه استخرهای پیش ساخته داشته ایم باید ظرفیت نود درصدی آن ها از آب پر کنید تا بهترین کیفیت را از آن ها مشاهده نمایید .

استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد اینتکس

اینتکس بدون شک یکی از برترین تولید کنندگان استخر پیش ساخته در دنیا می باشد که کیفیت ساخت بالا و طول عمر بالای محصولات آن به خوبی در میان مردم به شهرت رسیده است . استخر پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده جهت تفریحی ، پرورش ماهی و کشاورزی می باشد که دارای استخرهایی از ابعاد سه متر تا ده متر است و به همین خاطر در جهت امور مختلف قابل استفاده می باشد . اینتکس دارای دو نوع استخر پیش ساخته می باشد که از نظر بدنه تقسیم بندی می شوند : استخر پیش ساخته فریمی با بدنه برزنتی و استخر پیش ساخته فایبرگلاس . استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس قطعا دارای بدنه هایی بسیار مقاوم تر از بدنه های برزنتی می باشند اما مدت زمان راه اندازی و هزینه های نگهداری از آن ها بیشتر است و قیمت اولیه چند برابری نیز دارند . اما استخر پیش ساخته برزنتی اینتکس علاوه بر کیفیت ساخت بالا ، دارای قیمت مقرون به صرفه تر و همچنین مدت زمان کوتاه راه اندازی می باشد که جمع آوری و یا نصب این محصولات در زمان دو تا سه ساعته صورت می گیرد . اگر به دنبال بهترین برند استخر پیش ساخته هستید قطعا پیشنهاد ما به شما این است استخرهای پیش ساخته اینتکس را در الویت اول بررسی و خرید خود قرار دهید و در همین وب سایت و در دسته بندی استخر پیش ساخته می توانید جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته اینتکس را مشاهده کنید .

استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد با لوازم جانبی کامل

قطعا هر چه عمق آب استخر بیشتر شود ، میزان آب بیشتری را درون خود جای می دهد و این امر حاکی از این است که نیاز به پمپ تصفیه برای شفاف و پاکیزه نگه داشتن آب دارید . پمپ تصفیه یکی از اصلی ترین و ضروری ترین لوازم جانبی استخرهای پیش ساخته به شمار می رود که وجود آن می تواند کیفیت آبی که از آن استفاده می کنید را بسیار بالاتر ببرد . پس در هنگام خرید استخر پیش ساخته به این امر توجه داشته باشید که یا پمپ تصفیه که در دو نوع فیلتری و شنی است را به همراه خود درون بسته بندی داشته باشد و یا در صورت عدم همراه داشتن پمپ تصفیه ، باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید . اگر استخر شما دارای طول تا هفت متر باشد می توانید از پمپ تصفیه فیلتری استفاده کنید اما در صورتی که استخر خریداری شده دارای ابعاد بزرگ یعنی ده متری است ، بهتر می باشد تا از پمپ تصفیه بزرگ شنی استفاده کنید که قدرت پردازش بالای آب را دارید و پاکیزگی استاندارد آب را برای شما به وجود می آورد .

اگر به قصد تفریحی استخرهای پیش ساخته با ارتفاع زیاد را خریداری می کنید همانطور که از اسم این محصولات پیداست باید بدانید که ارتفاع زیاد باعث می شود تا به صورت ساده نتوانید به درون آب این استخر بروید و یا از استخر بیرون بیایید ، در این جا هست که وجود نردبان می تواند برای شما بسیار کارساز باشد . در بسیاری از مدل های استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی ، نردبان های آلومینیومی از نوع با کیفیت و ضد زنگ درون بسته بندی به همراه استخر قرار می گیرند و باید این نکته را بدانید که در صورت عدم وجود نردبان بهتر است به صورت جداگانه برای استفاده هر چه راحت تر آن را خریداری کنید . همچنین درپوش برزنتی مطابق با ابعاد استخر می توانید از ورود آلودگی به آب جلوگیری کند و زیرانداز نیز در هنگام نصب استخر و همچنین در موقع استفاده از برخود بدنه استخر به سطح زمین جلوگیری می کند . به همراه استخرهای پیش ساخته در مدل های فول آپشن تمامی این لوازم جانبی درون بسته بندی قرار داده می شوند اما در صورت عدم وجود هر کدام از آن ها می توانید لوازم جانبی را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

قیمت استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

قیمت استخرهای پیش ساخته بستگی به بسیاری از عوامل دارد و نمی توان در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد کرده است قیمتی دقیق را اعلام کنیم . باید بگوییم که بسیاری از عوامل از جمله نرخ ارز در کشور ، جنس بدنه استخری که می خرید ، برند استخری که انتخاب می کنید و همچنین ابعادی که استخر انتخابی شما دارد قیمت تعیین می شود و تغییر در هرکدام از این پارامتر ها می تواند میلیون ها تومان قیمت نهایی را جا به جا کند . اما با توجه به برآورد های صورت گرفته ، قیمت استخرپیش ساخته در زمان تبین این مقاله از کوچک ترین ابعاد بالغ بر 4 میلیون تومان تا بزرگ ترین ابعاد که به 60 میلیون تومان می باشد می رسد . این قیمت های به صورت حدودی عنوان شده است و برای بررسی دقیق مشخصات و مشاهده جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته می توانید به دسته بندی استخر پیش ساخته در منوی همین وب سایت مراجعه نمایید .

خرید استخر پیش ساخته با ارتفاع زیاد

پس از کسب اطلاعات دقیق و انتخاب مدل مد نظرتان یکی از مهمترین فاکتورها در خرید استخر پیش ساخته می تواند انتخاب فروشگاه مطمئن و با اصالت باشد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران در مدت زمان 17 سال است که به صورت تخصصی فعالیت می کند و در واقع نمایندگی اصلی اینتکس و بست وی است . این فروشگاه جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را در ایران با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصالت و لوازم جانبی عرضه می کند که می تواند بهترین انتخاب برای خرید استخر پیش ساخته توسط شما به شمار برود . تمامی اقدامات نصب و راه اندازی این محصولات در سراسر کشور توسط تکنسین های نمایندگی صورت می گیرد و باید گفت که فروشگاه اینتکس تهران دارای شعب حضوری در استان تهران و مازندران نیز است که می توانید به آن ها مراجعه کرده و محصولات را از نزدیک مشاهده کنید . در پایان نیز برای برخورداری از هر گونه مشاوره و پاسخ گویی به سوالات و ابهاماتتان می توانید با شماره تلفن های موجود در وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

دسته‌بندی