زیر پایی جکوزی بادی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 202 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • عرض: 45 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC وینیل
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری زیر پایی جکوزی بادی بست وی با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران

زیر پایی جکوزی بادی بست وی یکی از محصولات کاربردی جکوزی می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که در بخش هایی از آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا استحکام آن را بیش از پیش افزایش دهد . همچنین رویه این زیرپایی جکوزی بادی به صورت مواج می باشد که از سر خوردن شما به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . وزن این محصول نیز برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می توان به راحتی آن را جا به جا نمود . زیر پایی جکوزی بادی بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

زیر پایی جکوزی بادی بست وی

زیر پایی جکوزی بادی بست وی بخشی از محصول است که با وجود آن می توان به راحتی از محصول استفاده کرد و بهترین کارایی را از آن طلب کرد. این بخش را می توان در کنار محصول و یا در فاصله ای جدا از آن مورد استفاده قرار داد و شرایط مناسبی را تجربه کرد. با این وجود بخشی راحتی با رویه طبی در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند برای آن ها مفید باشد. زیر پایی برای رفت و آمد به داخل جکوزی بادی ضروری می باشد و این امکان را ایجاد می کند تا هر فردی با تمامی رده های سنی بتوانند به بهترین شکل از محصول استفاده نمایند. ابعاد و شکل ظاهری این محصول نیز هماهنگ با جکوزی بادی و بدنه آن است و قادر به داشتن ظاهری خاص می باشد. زیر پایی مربوطه تمایل افراد به استفاده مداوم از جکوزی بادی را بیش تر می کند و سبب تشکیل محوطه ای آبی برای تفریح افراد می شود. در زمان استفاده از این بخش از محصول از مزیت های مهمی برخوردار خواهید شد که در ادامه به برخی از آن ها توجه می کنیم.


نوع بدنه محصول

این بخش از محصول که همان طور که گفته شد هم به صورت متصل به جکوزی بادی و هم در فاصله ای از آن مورد استفاده قرار می گیرد می تواند بهترین محل برای استراحت افراد در حاشیه جکوزی بادی باشد. علاوه بر این که بدنه دارای نرمی و لطافت می باشد طراحی که دارد مشابه با دیواره های جکوزی بادی است و به همان میزان نیز طول عمر دارد. دوام محصول در برابر وزن افراد و تعداد استفاده از این بخش سبب می شود تا آن را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد و در هر شرایطی نیز آن را به کار برد. با توجه به این که بدنه این بخش از محصول بادی است می تواند منعطف باشد و به راحتی نیز راه اندازی گردد. زیر پایی در حاشیه محصول قرار می گیرد و به بخشی از دیواره آن متصل می گردد به همین جهت است که ویژگی هایی مشابه با جکوزی بادی دارد و می تواند در شرایط خاص نیز استفاده شود. محصول مورد نظر رویه ای مواج دارد به همین خاطر دارای بدنه ای طبی است و حالتی نرم را ایجاد می کند. افراد با استفاده از این محصول به عنوان نشیمن می توانند راحتی را تجربه کنند و خسته نشوند.


ارتفاع متفاوت محصول

این بخش از جکوزی بادی در زمانی که در کنار محصول قرار می گیرد دو بخش را تشکیل می دهد. این دو بخش در کنار هم زیر پایی را تشکیل داده اند تا افراد به وسیله آن به راحتی وارد جکوزی بادی شوند و در حاشیه آن بتوانند به راحتی استراحت کنند. این تفاوت ارتفاع در  دو بخش زیر چایی جکوزی بادی باعث استفاده تمامی افراد در رده سنی مختلف از محصول می شوند و امکان آن را ایجاد می کنند تا به راحتی بر روی آن بنشینند و به استراحت بپردازند. با توجه به این بخش پاها نیز در حالت استانداردی قرار می گیرند و استفاده کنندگان دچار خستگی نمی شوند. 


ضد تعریق بودن محصول

این بخش از محصول بادی که خود بدنه ای بادی دارد می تواند در مقابل استفاده افراد ضد تعریق باشد و بتواند در طولانی مدت افراد را از بروز حساسیت در امان نگه دارد. ضد تعریق بودن بدنه به دلیل وجود فضای خالی در داخل آن است. و نیز طراحی مواجی که رویه آن را تشکیل داده است. این طراحی سبب گردش هوا بر روی محصول می شود و تعریق را ایجاد نمی کند. به همین خاطر است که افراد در طولانی مدت در حاشیه جکوزی بادی و یا حریم استخر ها می توانند به استراحت بپردازند و به تماشای محیط مشغول شوند.


خرید 

در صورت تمایل به خرید زیر پایی جکوزی بادی بست وی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شرکت بزرگ intex تهران مراجعه کنید و آن را برای استفاده در کنار جکوزی بادی خود آماده سازید.

طول
202 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
عرض
45 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ساير ويژگي ها
مناسب انواع جکوزی های بادی
دارای سطح رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...