شناور بادی حیوانی اینتکس مخصوص کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 121 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک وسیله جذاب و مطمئن برای استفاده کودکان در هنگام تفریحات آبی که با داشتن ابعادی به طول 121 سانتی متر و عرض 64 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متر

شناور بادی روی آب یک وسیله جذاب و مطمئن برای استفاده کودکان در هنگام تفریحات آبی که با داشتن ابعادی به طول 121 سانتی متر و عرض 64 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متر یک فضای مناسب را برای کودکان مهیا کرده است . ظاهر تیوپ بادی که به شکل آهو طراحی شده که جزو محبوب ترین حیوانات بین کودکان می باشد که علاقمندان زیادی دارد . برای کودکان ظاهر وسایل بازیشان از هرچیزی مهمتر می باشد که این تیوپ بادی دارای این خصوصیت بوده و به خوبی در این امر موفق عمل کرده است . علاوه بر ظاهری زیبا دارای جنسی از PVC طرح چرم می باشد که از هرنظر دربرابر فشارها و تغییرات دمایی آب بسیار مقاوم می باشد . بر روی گردن آهو یک دستگیره قرار داده شده که کودک برای حفظ تعادل خود میتواند از آن استفاده کند و بر روی آب شناور بماند . این محصول یک وسیله بازی جذاب و یک وسیله آموزشی بسیار مناسب برای فراگیری ورزش شنا بوده که آموزش های اولیه را می توان به آنها یاد داد و باعث خواهد شد که کودکان از خود میل بیشتری نسبت به یادگیری شنا نشان دهند . این محصول زیب را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

نوع
تفریحی
طول
121 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
4 کیلوگرم
تحمل وزن
80 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
طراحی بسیار زیبا
دارای یک عدد دستگیره
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...