شناور بادی کودک اینتکس طرح سفره ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 145 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری شناور بادی کودک اینتکس طرح سفره ماهی با بهترین کیفیت ساخت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس به همراه برچسب تعمیر

شناور بادی کودک اینتکس طرح سفره ماهی یکی از جدید ترین شناور های بادی روی آب شرکت intex می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار های جهانی چون ایران شد ، فروشگاه اینترنتی اینتکس که از بزرگترین مراکز فروش شناور بادی و محصولات بادی در ایران است نیز این محصول را در فروشگاه خود موجود کرد تا هموطنان عزیز بتوانند به راحتی این محصولات و لوازم شنا را با قیمت مناسب و با ضمانت خریداری کنند . این محصول همانطور که از نامش مشخص است به صورت حیوانات دریایی طراحی شده است ، این شناور بادی طرح سفره ماهی با توجه به طراحی و آرگونومی ساختی که دارد تعادل بسیار خوبی بر روی آب داشته و می تواند به خوبی ایمنی کودک را تضمین کند . این محصول از pvc رنگی طرح چرم ساخته شده و ضخامت آن بالاست ، به همین دلیل از کیفیت مطلوبی برخوردار است . در کنار محصول برچسب تعمیراتی قرار گرفته تا در صورت سوراخ شدن می توانید با استفاده از آن شناور را تعمیر کنید . بر روی بدنه این محصول دو دستگیره طراحی شده است که کودک می تواند با گرفتن آن از افتادن و یا بهم ریختن تعادل جلوگیری کند ، رویه این شناور بادی به صورت مواج ساخته شده به همین دلیل نیز سطحی انعطاف پذیر و نرمی را دارد . کودک می تواند حتی از این شناور به عنوان تشک بادی روی آب و حتی بر روی زمین نیز استفاده کند .


نوع
تفریحی
طول
188 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...