شناور بادی کودک 2 نفره طرح سگ اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری شناور بادی کودک 2 نفره طرح سگ اینتکس با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس این محصول یکی از محبوب ترین لوازم شنا و تفریحات ابی

شناور بادی کودک 2 نفره طرح سگ اینتکس از جدید ترین و البته محبوب ترین شناور های بادی طراحی شده کمپانی اینتکس می باشد که برای کودکان طراحی شده است ، این شناور که شکل عروسکی و دوست داشتنی سگ دارد بسیار جذاب بوده و استفاده از آن برای هر کودکی لذت بخش است ، این محصول به دلیل بادی بودن می تواند بر روی آب باقی بماند از آن جا هم که ساختار آن برای حفظ تعادل بر روی آب است می تواند دو کودک را به صورت همزمان بر روی خود نگه دارد . طول 203 سانتی متری این شناور بادی می تواند نشیمنگاه بزرگی را برای هر دو کودک فراهم کند ، کودک جلویی می تواند با گرفتن سر عروسکی محصول تعادل خود را حفظ کند و کودک پشتی نیز با گرفتن کودک جلویی . وزن کلی این محصول تنها 1.5 کیلوگرم می باشد به همین دلیل به راحتی می توانید آن را حمل و جابجا کنید . اینتکس این محصول را با استفاده از پی وی سی ( pvc ) طرح چرم تولید کرده و با برش و پرس کردن الگو ها در کنار یکدیگر تولید شده است ، این جنس بسیار با دوام و با کیفیت است و مهم ترین خصوصیات آن مقاوم در برابر رطوبت و نیز مضر نبودن آن برای پوست می باشد چرا که از مواد غیر شیمیایی تولید شده است . شما می توانید شناور بادی محبوب خود را با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، سایر ویژگی ها و مشخصه های محصول در جدول زیر درج شده است .

نوع
تفریحی
طول
203 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...