شناور روی آب گرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 123 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
  • وزن: 1.8 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور روی آب گرد اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

شناور روی آب گرد اینتکس یکی دیگر از محصولات آبی فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با کمترین قیمت در این فروشگاه عرضه می گردد . جنس رویه این محصول از پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول زیبا را می توانید با یک پمپ کوچک به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید . از این محصول می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ جهت استراحت استفاده نمایید . از مهمترین ویِگی این محصول می توان به نشیمنگاه نرم و ضد تعریق آن اشاره کرد که بری شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته باشد . این محصول دارای یک تکیه گاه سرخود می باشد که در زمان استفاده راحتی بیشتری را به شما انتقال خواهد داد . شما می توانید با مراحعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید شناور روی آب از تنها نمایندگی اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


شناور روی آب گرد

شناور های بادی روی آب در واقع یکی از انواع مبل بادی روی آب و یا تشک بادی روی آب بوده که به دلیل طراحی متنوع ظاهری به این نام شناخته می شوند. این گروه از محصولات کارایی مشابه تشک های بادی روی آب داشته و می توانند اوقات خوشی را برای شما فراهم آورند. یکی از پرفروش ترین انواع این گروه از محصولات که در نمایندگی اینتکس موجود بوده شناور روی آب گرد نام دارد. این محصول با دوام و زیبا بوده و قیمت مناسبی داشته به همین دلیل توانسته رضایتمندی مصرف کنندگان را به دست اورد. در این بخش ما قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید مطمئن توصیه می کنیم ما را همراهی کنید.

شناور روی آب گرد | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری شناور بادی روی آب

افراد در زمان خرید شناور بادی روی آب به دنبال محصولی با طراحی ظاهری فانتزی و نوآورانه بوده و اغلب تمایلی به خرید محصولات کلیشه ای موجود در بازار ندارند. به همین دلیل بوده که در این گروه از محصولات ما شاهد تنوع بسیار بالایی هستیم. از سوی دیگر طراحی بدنه محصول موجب راحتی و ایمنی شده در زمان استفاده شده به همین دلیل بوده که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شناور روی آب گرد یک نمونه بسیار زیبا و فانتزی از این گروه محصولات بوده که به دلیل ظاهری که داشته مورد استقبال بانوان واقع شده است. این شناور بادی روی آب گرد ظاهری برگرفته از یک گل زیبا با ترکیب رنگ سفید و قرمز را داشته که زیبایی بالایی دارد. بخش رویه این محصول دولایه بوده که لایه زیرین مات و رنگی اما لایه بالایی شفاف و درخشان می باشد. بستر نشیمنگاه محصول که گلبرگ های این گل را نشان داده دارای ساختاری مواج بوده که با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق آن ها زمان استفاده اجتناب کرده و یک محیط نرم و راحت را مهیا می کند. این محصول در واقع یک مبل بادی روی آب بوده که مجهز به یک دستیگره و یک تکیه گاه متصل به هم و سرخود بوده و می تواند راحتی شما را تضمین کند. این تکیه گاه ساده و قرمز رنگ تولید شده و بر روی آن یک جا بطری طراحی شده تا بتوانید اب و یا سایر نوشیدنی های مورد علاقه خود را بر روی سطح آب به همراه ببرید. بر روی بدنه این محصول تعداد دو عدد دریچه باد اختصاصی در بخش تکیه گاه و نشیمنگاه تعبیه شده تا از این طریق بتوانید شناور بادی روی آب را در زمانی کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید.


کیفیت و طول عمر شناور بادی روی آب

طول عمر شناور های بادی روی اب به دلیل امکان استفاده از آن ها در تمامی محیط های باز و سرپوشیده از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. زیرا در صورت کیفیت بالای جنس بدنه می تواند از طول عمر آن آسوده خاطر بوده و محصول در زمان استفاده با حفظ استحکام بدنه می تواند ایمنی شما را به طور کامل حفظ کند. با در نظر گرفتن این موارد بوده که برای تولید شناور روی آب گرد از باکیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی وینیل استفاده شده است. این جنس بدنه برای تمامی بخش های محصول بوده اما لایه بالایی نشیمنگاه از نوع شفاف و همچنین تکیه گاه محصول از همین جنس اما نوع مات می باشد. کف شناور بادی روی آب با سطح آب در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده به همین دلیل بوده که این بخش از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه شما می توانید از این محصول در تمامی آب های آرام به راحتی استفاده کنید.


ابعاد و تحمل وزن شناور بادی روی آب

شناور روی آب گرد یک محصول با طراحی بدنه دایره شکل بوده که قطر ان معادل 123 سانتی متر و ارتفاع آن از بخش کف تا بالاترین سطح تکیه گاه آن بالغ بر 55 سانتی متر می باشد. این میزان ارتفاع بدنه کلی بوده و تنها 25 سانتی متر آن مربوط به بخش نشیمنگاه شده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز به بدنه از غرق شدن شما در داخل اب جلوگیری کند. وزن بدنه این شناور بادی روی آب کمتر از 2 کیلوگرم بوده و در زمان جمع آوری شدن فضای کمی را اشغال کرده به همین دلیل می توانید در زمان سفر نیز این محصول را به همراه ببرید. این وزن کم تاثیری بر استحکام بوده محصول نداشته و بدنه این شناور بادی روی آب قادر بوده تا میزان 90 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند.


خرید شناور بادی روی آب

شما می توانید برای خرید شناور روی آب گرد و یا سایر نمونه های تشک بادی روی آب و مبل بادی روی آب به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و کاملا اصل این محصول را دریافت نمایید.

نوع
تفریحی
قطر
123 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
تعداد دستگیره
-
تحمل وزن
90 کیلوگرم
پمپ
-
تعداد محفظه باد
3 عدد
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای جای مخصوص بطری
دارای رنگبندی
مناسب استفاده در استخر ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...