قایق بادی در میان سایر مدل های قایق از جمله قایق چوبی و قایق های آهنی از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار است و به طور قطع می توان گفت به خوبی توانسته است رقبای سنتی خود را عقب بزند . بسیاری از عوامل که مزیت های قایق بادی را به نسبت سایر مدل های قایق نشان می دهد به گفته کارشناسان باعث این امر شده است . به همین خاطر و با پیشرفت روز افزون قایق های بادی برند های سازنده این محصولات نیز وقت بیشتری را برای طراحی هر چه بهتر این محصولات گذاشته اند تا نیازهای خریداران بهتر برطرف شود . اگر شما هم قصد خرید قایق بادی مخصوص دریا را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم .

در این بخش قصد داریم تا برخی از مزایای قایق های بادی را به نسبت سایر مدل های قایق سنتی بازگو کنیم . قایق بادی قابلیت استفاده توسط پارو و همچنین در برخی مدل ها به وسیله موتور های بنزینی را دارد و برای حرکت توسط این محصولات یک یا حتی دو نفر پارو زن کافی می باشد و وزن سبک قایق به راحتی به حرکت در می آید . اما پارو زدن با قایق های سنتی همانطور که می دانید کار بسیار دشواری است و به همین راحتی ها امکان پذیر نیست . از دیگر ویژگی های قایق های بادی مخصوص دریا ، وزن سبک آن ها به همراه حجک کم اشغالی می باشد . جایی که قایق های بادی بسته به مدلی که دارند نهایت زیر چهل الی پنجاه کیلو گرم وزن دارند و به همین خاطر جا به جایی آن ها به راحتی صورت می گیرد . به عنوان مثال برای جا به جایی قایق بادی خود از تهران به سمت استان های شمالی و یا حتی جنوبی نیاز به یک ماشین سواری دارید که قایق را درون صندوق عقب ماشین بگذارید و یا بر روی صندلی عقب قرار دهید و اما این امر برای قایق های سنتی امری نشدنی می باشد و غیر قابل باور است .

پس از رسیدن به دریا کافیست پمپ باد دستی و یا برقی خود را از بسته بندی خارج کرده و با توجه به دریچه های موجود در بدنه قایق ، اقدام به راه اندازی محصول کنید . در بزرگ ترین مدل های قایق بادی راه اندازی توسط انواع پمپ بادهای برقی مدت زمان چهار الی پنج دقیقه به طول می انجامد و این کار با زدن یک دکمه امکان پذیر است . این نیز از دیگر مزایای قایق بادی به نسبت همتایان سنتی خود می باشند که برتری های این محصول را برای استفاده در دنیای امروزی مقرون به صرفه تر می کند . از جهتی قیمت قایق های آهنی به چندین برابر قایق های بادی می رسد و برای شاید برای خرید و نگهداری این محصولات به شدت با مشکل مواجه شوید .

بهترین قایق بادی مخصوص دریا

حال که از مزایا و معایب قایق های بادی بگذریم باید به سراغ انتخاب بهترین قایق بادی مخصوص دریا برویم . جایی که مدل های بسیار زیاد تولید شده می تواند انتخاب را برای هر شخصی سخت و دشوار کند . با کمی نگاه دقیق تر می تواند چهار الی پنج مدل قایق بادی را برای استفاده در آب های آزاد دریا نام برد اما کمی فیلتر های مان را بیشتر کرده و قصد داریم سه مدل از برترین مدل های قایق بادی مخصوص دریا را نام ببریم . اولین مدل قایق بادی مارینر چهار اینتکس می باشد ؛ این قایق بادی بزرگ ترین نمونه قایق بادی مارینر اینتکس است که علاوه بر قابلیت حرکت توسط پارو در بخش عقبی خود دارای قابلیت نصب اهرم نگهدارنده موتور بنزینی نیز می باشد . 

مدل دوم قایقی که قصد معرفی آن را به شما داریم قایق بادی اکسکروشن اینتکس است که با توجه به طراحی بدنه و همچنین کیفیت ساخت بالایی که دارد از گزینه های مناسب به شمار می رود . این قایق بادی در مدل های دو تا پنج نفره وجود دارد و قابلیت تحمل وزن بالا ، تجهیزات کامل همراه و همچنین کیفیت ساخت فراتر از استاندارد را می توان از مزایای آن دانست . مدل سوم قایق بادی جیمینی بست وی است ، نمونه ای از قایق های بست وی که به گونه ای پرچم دار این کمپانی به حساب می آید و مدل شش نفره آن دارای قابلیت نصب موتورهای بزرگ بنزینی است و امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد . توجه داشته باشید که هر سه مدل قایق بادی پیشنهاد شده در یک سطح هستند و الویت بندی در عنوان کردن آن ها وجود نداشته است و بهتر است بسته به نیازها و ماهیت استفاده ای که از قایق بادی خود انتظار دارید دست به انتخاب مدل مد نظر خود بزنید .

قایق بادی مخصوص دریا برای ماهیگیری

برای ماهیگیری در دریا ابتدا نیاز به قلاب ها و اهرم های ماهیگیری حرفه ای دارید زیرا ماهی های دریایی دارای وزن های بالاتر می باشند و قلاب حرفه ای از الویت های ماهیگیری در دریا به حساب می آید . در مرحله بعد باید گف که مدل های ذکر شده به همراه مدل های ظرفیت بالا ( سه تا شش نفره ) از برند های مختلف در بخشی از بدنه دارای لنسرهای ماهیگیری می باشند که قلاب به راحتی درون آن ها جای می گیرد و نیاز شما برای ماهیگیری برطرف می شود . فضای مورد نیاز برای ماهیگیری که درون قایق باید در اختیار داشته باشید نیز بسیار مهم است که در این رابط بهتر است به سراغ قایق های بادی چهار تا شش نفره بروید . قایق بادی مارینر اینتکس ، قایق بادی سی هاوک اینتکس ، قایق بادی اکسکروشن اینتکس و قایق بادی جیمینی بست وی از بهترین و پر فروش ترین مدل ها برای ماهیگیری در دریا به حساب می آیند .

تجهیزات قایق بادی مخصوص دریا

در خصوص این بحث باید گفت که دو نوع تجهیزات مد نظر است ، تجهیزاتی که برای قایق های بادی مورد نیاز است و به صورت جداگانه می توانید تهیه نمایید و تجهیزاتی که درون بسته بندی قایق های بادی مخصوص دریا  توسط برندهای سازنده قرار می گیرد تا نیازهای شما را برطرف کند که در ادامه به بخشی از آن ها اشاره می کنیم . یکی از مهمترین تجهیزاتی که در هنگام استفاده از قایق های بادی به آن نیاز پیدا می کنید ، پمپ باد می باشد . پمپ باد در دو نوع می باشد ، پمپ باد دستی و پمپ باد برقی که به طبع نوع دوم یعنی پمپ باد برقی سرعت بسیار بالاتری را به شما برای راه اندازی می بخشد و باد کردن محصول را بسیار راحت تر توسط آن انجام می دهید . طناب نجات یا همان طناب نگهدارنده که به صورت خودکار دو تا دور قایق های مخصوص دریا کشیده می شود تا برای نگهداری لوازم بتوانید از آن استفاده کنید .

پارو نیز می تواند در استفاده از قایق بادی درون دریا بسیار کمک کننده باشد که توسط برند اینتکس و بست وی در ابعاد مطابق با سایز قایق درون بسته بندی قرار داده می شود تا شما را از خرید های جانبی بی نیاز کند . با توجه به متلاطم بودن آب دریا و همچنین ابعاد بزرگی که قایق های بادی مخصوص دریا دارند بهتر است از پارو های آلومینیومی استفاده کنید . تجهیزات جانبی که تا به اینجای کار ذکر شد درون بسته بندی اغلب مدل هایی که در بخش های گذشته عنوان کردیم وجود دارد اما یکی از محبوب ترین تجهیزات نیز موتور های بنزینی می باشد که باید به صورت جداگانه خریداری شود و توجه داشته باشید مدل قایق بادی که انتخاب می کنید قابلیت نصب موتور را نیز داشته باشد .

قیمت خرید قایق بادی مخصوص دریا

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران با سابقه 15 ساله ای که در امر فروش دارد اقدام به عرضه جدیدترین مدل های قایق بادی کرده است و این محصولات را با ارزان ترین قیمت عرضه می کند . قیمت قایق بادی مخصوص دریا به بسیاری از عوامل از جمله تجهیزات جانبی همراه ، جنس بدنه ، برند سازنده و نرخ ارز در کشور دارد که به همین خاطر نمی توان در مقاله ای کلی اقدام به عنوان قیمت مدل ها کرد . برای استعلام قیمت مدل های موجود قایق بادی اینتکس و بست وی می توانید به دسته بندی قایق بادی در همین وب سایت مراجعه کرده و تصاویر کامل محصولات به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت را ببنید و مدل مورد نظر خود را سفارش دهید . برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی نیز می توانید با مشاورین ما در دفتر فروش از طریق شماره های ذکر شده در بخش ابتدایی و انتهایی وب سایت تماس بگیرید .