قایق بادی کودک طرح پو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی کودک
  • تحمل وزن: 44 کیلو گرم
  • طول: 119 سانتی متر
  • عرض: 79 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قای بادی کودک طرح پو اینتکس یک محصول با کیفیت و کودک پسندانه می باشد که با کمترین قیمت در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد .

قایق بادی کودک طرح پو یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرحی زیبا و کودک پسندانه می باشد . این محصول در طرحی بسیار جذاب و زیبا برگرفته از انیمیشن پو ساخته شده که متناسب با سلیقه کودک شما می باشد . از این محصول می توانید در آب های کم عمق و استخر های بزرگ استفاده نمایید و یکی از بهترین گزینها برای تفریحات آبی می باشد . از مهمترین ویزگی این محصول می توان به نشمنگاه و کف بادی آن اشاره کرد که در زمان استفاده حس خوش آیندی را به شما منتقل خواهد کرد . این کالا دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که این محصول را به راحتی با خود حمل نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای مواقعی که قایق شما دچار صدمه می شود مور استفاده قرار می گیرد و همچنین یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید متصل کیند به قایق موتوری و سرعت بیشتر این محصول را تجربه نمایید . در قسمت کناری این محصول دو دستگیره وجود دارد که به شما کمک می کند که تعادل قایق را حفظ کرده و از واژگونی آن جلوگیری نمایید . رویه این محصول با توجه به مقاوم بودن در برابر دمای مختلف آب و شرایط جوی مختلف برای شما این امکان را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراحعه به سایت اینتکس تهران از ذیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قایق بادی کودک طرج پو با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 


نوع
تفریحی کودک
تحمل وزن
44 کیلو گرم
طول
119 سانتی متر
عرض
79 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
وزن
8.4 کیلو گرم
جنس رویه
PVC طرح چرم طرح دار
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم طرح دار
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
پارو
-
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
مناسب برای کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...