مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 67 سانتی متر
  • عرض: 62 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس تهران با ضمانت معتبر محصولات بادی

مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس یکی از مبل های بادی جدید و بسیار زیبا می باشد که طراحی دوست داشتنی دارد بدنه این محصول بسیار سبک بوده و می توان آن را به سادگی با خالی کردن باد و قرار دادن در بسته بندی حمل کرد. رنگ بندی نیز بسیار هوشمندانه بوده و با استفاده از ترکیب آبی روشن، مشکی و سفید بوده که برای استفاده کودکان دختر و پسر بسیار مناسب است. بدنه از دو قسمت کلی شامل نشیمنگاه و پشتی و دسته های مبل بادی تشکیل شده است که به صورت یک تکیه می باشند و راحتی خوبی دارند تا در استفاده های طولانی مدت کودک دچار خستگی نشود. بدنه از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است که فشار وارده را به خوبی تحمل می کند و پرس های سطح بدنه نیز به صورت حرارتی می باشد . در صورت داشتن سوال یا مشکل با تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید . 

مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس از مبل های بسیار شیک و دوست داشتنی با طراحی عروسکی می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است و می تواند یک نشیمنگاه بسیار عالی برای استفاده آن ها باشد . زیرا مبل های بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و این نرمی و انعطاف پذیری بسیار خوب آن ها ، به واسطه جنسی است که در ساخت آن استفاده شده است . در این بخش به جنس محصول نیز خواهیم پرداخت . مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس برای کودکان طراحی شده است و رده سنی آن کودکان 2 تا 10 سال می باشد و تحمل وزنی که برای آن در نظر گرفته شده است ، 60 کیلوگرم می باشد .

راهنمای خرید مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس

در خرید مبل های بادی به خصوص مبل های بادی کودکان بایستی به رده سنی آن توجه داشته باشید که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد ، همچنین توجه داشته باشید که مبل های بادی می توانند تا یک مقدار وزن را تحمل کنند ، بنابراین ممکن است یک مبل بادی برای کودکان طراحی شده باشد ولی نتواند وزن کودک شما را تحمل کند . بنابراین حتما در خرید های خود به این نکات مهم توجه داشته باشید . از دیگر نکاتی در خرید های خود بایستی به آن ها توجه داشته باشید ، جنسی است که برای تولید بدنه استفاده شده است . کیفیت یک محصول بسته به نوع جنس آن است . نوع طراحی و آرگونومی ساخت نیز از دیگر ویژگی های است که بایستی توجه ویژه ای به آن داشته باشید . 

تولید و ساخت مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس

در نام محصول مشخص است که مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس دارای طراحی عروسکی بوده و ساختار آن شبیه به کاراکتر بسیار دوست داشتنی میکی ماوس می باشد . این طراحی بی نظیر توانسته آن را در نزد کودکان بسیار دوست داشتنی و محبوب کند . تنوع بسیار زیاد در ساخت مبل های بادی باعث شده است تا دست مشتریان برای خرید بسیار باز باشد و کودکان نیز با سلیقه ای که دارند ، مبل بادی کودک خود را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنند . 

از نظر طراحی مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس تمامی ویژگی های یک مبل استاندارد را دارد ، زیرا ابعاد و ارتفاع آن استاندارد بوده و در کنار آن دسته ها و تکیه گاه بی نظیر محصول باعث شده است تا کودکان یک نشیمنگاه نرم و طبی را داشته باشند و به کمر و ستون فقرات آن ها فشاری وارد نشود . از سوی دیگر اگر در تصویر نیز توجه داشته باشید ، بخش نشیمنگاه مبل بادی دارای طراحی مواج است که می تواند مانع از وارد شدن فشار بشود .

جنس بدنه مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس

یک جنس در صورت مرغوب بودن می تواند سطح کیفیتی محصولی را که با استفاده از آن ساخته شده است را بالا ببرد . این مورد حتی در مبل های بادی نیز صدق می کند . برای ساخت مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس از لایه های پی وی سی با ضخامت بالا استفاده شده است که فروشگاه اینتکس تهران نیز با توجه به ویژگی های بسیار خوب این جنس و کیفیت بالایی که مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس دارد ، آن را در فروشگاه موجود کرده است . از خصوصیات و ویژگی های پی وی سی می توان به نرمی و قدرت کشسانی بسیار بالای آن اشاره کرد که انعطاف پذیری بسیار خوب محصول نیز به همین دلیل است . 

همچنین توجه داشته باشید که این جنس ضد آب بوده و در صورت استفاده در مقابل نور آفتاب نیز صدمه ای به آن وارد نمی شود ، بنابراین کودک می تواند از آن در هر جایی استفاده کند به خصوص در فضاهای باز و در مسافرت ها . ابعاد و حجم بسته بندی بسیار کوچک محصول به شما اجازه خواهد داد تا از مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس در سفر ها بهره ببرید و با به همراه داشتن آن ، کودک در هر جایی که دلخواه اوست بتواند از مبل بادی آبی رنگ طرح میکی ماوس استفاده کند . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
67 سانتی متر
عرض
62 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 1.3 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...